این PS5 مجموعه یک استاندارد بالا برای exclusives, اما ایکس باکس دارای یک کارت صدای شیپور

این هفته سونی هست و واقعا آن گذاشته کارت روی میز رونمایی یک ثروت فوق العاده به دنبال راه اندازی عناوین خود را

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

این هفته سونی هست و واقعا آن گذاشته کارت روی میز رونمایی یک ثروت فوق العاده به دنبال راه اندازی عناوین خود را برای نسل بعدی PS5.

این شامل عناوین بالا مانند افق ممنوع غرب بسیار در پی پس از Demon Souls بازسازی و Gran Turismo 7. اشتباه نکنید اگر شما بودند برای رفتن اختصاصی به تنهایی Sony مایل جلوتر از مایکروسافت ایکس باکس سری X در حال حاضر.

اما برای من مایکروسافت هنوز راه جلوتر از سونی برای یک دلیل بسیار مهم: این سرمایه گذاری در آینده نه تکرار آنچه قبل از آمده.

واقعیت این است که جهان اطراف ما در حال تغییر است. 5G را برای رفتن به انقلابی تقریبا در هر جنبه ای از مصرف کننده تکنولوژی, بازی گنجانده شده است. آن را در حال حاضر نشان داده شده است نشانه هایی از این با ورود کارت گرافیک GeForce در حال حاضر و مایکروسافت پروژه xCloud بیش از سال گذشته است.

اگر دومی است که هنوز در مرحله بتا برای من این یک نشانه روشن مایکروسافت در حال فکر کردن بیشتر جلوتر از سونی و ایکس باکس به عنوان یک پلت فرم نه یک توده از پلاستیک به جای در یک و نیم دهه است. این مهم است که به عنوان پرنیان عادات در حال حاضر در حال تغییر و تحول گذشته منسوخ شده مفهوم داشتن یک کنسول برای سالن بازی و دیگری برای تلفن همراه.

من ساخته شده یک مورد از این در اوایل این هفته زمانی که من کردم به دستگیره از Razer کیشی – یک گیم پد حوض برای گوشی های که قرار دادی طراحی شده برای کار با بازی جریان خدمات مانند xCloud.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

همراه با کارت گرافیک GeForce حالا xCloud یا Stadia این اجازه می دهد تا شما یک Xbox/Nintendo نوع سوئیچ تجربه و بازی کامل چاق, قطع نمی کردن نسخه های تلفن همراه از سه گانه-یک بازی با استفاده از تلفن خود را.

حتی اگر شما نمی توانید کیشی که خدمات جریان چیست اگر اتصال اینترنت شما به اندازه کافی سریع شما می توانید بازی بازی های مشابه نسخه از Forza چرخ دنده 5 یا دریا دزد شما در چربی کامل Xbox One یا PC بر روی هر دستگاه با یک مرورگر وب و صفحه نمایش. با تشکر از ابر موجب صرفه جویی در خدمات حتی همگام سازی پیشرفت خود را در سراسر تمام دستگاه های.

با داشتن این تجربه با شکوه آزادی برای بازی در هر کجا که, من, لطفا, من واقعا نمی توانید به بازگشت به منسوخ ایده تنها ساخت پیو pews در خانه با یک کنسول بازی.

این واقعیت مایکروسافت همگام سازی خود ایکس باکس کتابخانه با ویندوز 10 و ارائه شده است همه آن عناوین در مدل اشتراک تنها باعث می شود ارائه شیرین تر است و شواهد بیشتر فن آوری های غول پیکر در فکر بیشتر جلوتر از سونی.

برای کسانی که آن را از دست رفته همه ایکس باکس اختصاصی و برای اولین بار, پارتی, عناوین کار بر روی هر دو سیستم عامل بدون در نظر گرفتن که در آن شما در اصل آنها را خریداری. این آزادی برای بازی در هر کجا و در هر سخت افزار شما انتخاب می کنید یک نقطه فروش کلیدی است که نمی توان نادیده گرفت به ویژه هنگامی که همراه با ایکس باکس بازی منتقل می کند.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

بازی عبور از دیگری رو به جلو حرکت می کند که اجازه می دهد تا پارسه دسترسی به مایکروسافت بازی های کتابخانه برای اشتراک ماهانه. آن را به طور موثر Netflix بکشد از بازی. این دوباره یک تفکر رو به جلو حرکت می کند که در خط با چگونه بسیاری از افراد جوان مصرف رسانه ای.

واقعیت این است که بسیاری از افراد زیر سن خاصی در حال حاضر رشد در جهان که در آن ایده فیزیکی یا دیجیتالی داشتن موسیقی نشان می دهد تلویزیون و فیلم بیگانه است. امروزه اکثر جوانان این پرداخت با استفاده از اشتراک جریان خدمات مانند Netflix بکشد و یا Spotify در. نگاه در هر صنعت هوا و آن را به شما بگویم بازی به همان راه برود در نهایت.

با وجود این دو نسل بعدی کنسول heavyweights مایکروسافت تنها به دنبال اهرم این روند و دریافت پارسه در آن پلت فرم در حال حاضر.

به عنوان یک نتیجه در حالی که من می توانید ببینید که سونی برنده افتتاح نبرد و گرفتن مستقیم فروش کنسول در نسل بعدی آن را در نهایت از دست دادن جنگ به عنوان پارسه' تغییر عادات و ظهور جریان و اشتراک مدل استاندارد تبدیل شده.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن