جدید iPad Pro 2021 (mini-LED): ویژگی ها, مشخصات و تاریخ انتشار

اپل شده است به شدت شایعه به راه اندازی یکی دیگر از جدید iPad Pro یا در این سال یا اوایل سال 2021. در اینجا همه

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

اپل شده است به شدت شایعه به راه اندازی یکی دیگر از جدید iPad Pro یا در این سال یا اوایل سال 2021. در اینجا همه چیز ما در مورد new iPad Pro (mini-LED edition)

حتی اگر نسخه فعلی بهترین قرص نبوده است, بسیار طولانی, شایعات در حال حاضر در حال گسترش است که اپل یکی دیگر از تکرار آن بالا قرص به زودی – احتمالا با یک صفحه نمایش جدید با تکنولوژی پردازنده.

جدید iPad Pro تاریخ انتشار

اپل تمایل به ترک در اطراف دو سال فاصله بین نسخه های آن, iPad Pro, بنابراین شایعات گردان است که نشان می دهد ما در حال حاضر ممکن است با دیدن یکی دیگر از نرم افزار در این سال یا اوایل سال 2021 قطعا به نظر می رسد عجیب و غریب.

ما فقط اعلام iPad Pro 2020 در ماه مارس پس از همه, و آن را به نظر می رسد عجیب و غریب برای اپل به روز رسانی یک قرص شروع می شود که از £799 چندین بار در یک سال.

اما, آخرین, اپل, نرم افزار دریافت نکردند بزرگ داخلی و یا خارجی که برای ماده – به روز رسانی. می تواند اپل صرفه جویی می شود همه چیزهای خوب برای آینده مدل ؟

2020 iPad Pro در زمان بسیاری از مهارت های سلف خود. داخلی تراشه فقط کمی سریع تر برای گرافیک روی صفحه نمایش همان بود و ما متوجه هر گونه تفاوت در عمر باتری. بله ما LiDAR سنجش دوربین در پشت – اما حتی دریافت کرده است که حداقل استفاده است.

با چند تا تغییرات شاید آن را نمی خواهد بنابراین تعجب آور پس از همه برای اپل در حال حاضر درست iPad Pro ارتقا در کار می کند.

آیا آیپد جدید نرم افزار خواهد رسید در سال 2020 یا 2021 به نظر می رسد این موضوع در حد حدس و گمان است. قابل اعتماد تحلیلگر Ming-Chi Kuo پیشنهاد در اواخر سال 2019 که حداقل-چراغ اپل جوانب مثبت خواهد رسید در سال 2020, اما, اخیر گزارش کرده اند گفت: ما ممکن است در نهایت دیدن آنها در سال 2021 با توجه به تاخیر می اندازد.

مرتبط با: iPad Mini 6 نسخه

یک مینی صفحه نمایش LED می تواند به ارتقاء بزرگ بعدی iPad Pro

یک بار کامل از اپل محصول از جمله مک بوک و آیپد مینی شایعه به یک صفحه نمایش به روز رسانی به زودی. این امر جایگزین فعلی ال سی دی با تکنولوژی اپل با استفاده از فقط در مورد همه چیز از بالا پایان, آیفون, 11 Pro با mini-LED که قرار است به یک کمی شبیه به OLED. انتظار بهتر کنتراست سیاه پوستان عمیق تر و کارآمد تر روشنایی. این 9to5Mac گزارش نشان می دهد که اپل ترجیح می دهند به استفاده از مینی رهبری بیش از OLED به دلیل مشابه حیطه گسترده ای از رنگ اما خطر کمتری از تصویر سوزاند.

توییتر leaker L0vetodream پیشنهاد کرد که ما می توانید ببینید iPad Pro با یک مینی صفحه نمایش LED.

بعدی iPad Pro است که به شدت نوک آمده با چنین صفحه نمایش و اگر موفق به نگه داشتن بر روی ویژگی های مانند ارتقاء تکنولوژی 120Hz و اضافه کردن کیفیت بالاتر پنل و سپس آن را فورا ارتقاء ارزش آن برای بسیاری از.

ویژگی های برجسته بعدی iPad Pro می تواند شامل 5G یک چیپ ست A14

بیشتر تاریخ انتشار بحث در حال حاضر با قبلا موفق اپل leaker جان Prosser نشان می دهد که بعد از iPad Pro به سادگی بسته یک A14X چیپ ست و 5G. هیچ چیز دیگری جدید به اینجا مراجعه کنید.

این می رود به طور مستقیم در برابر string of mini-LED شایعات بالا و آن را احساس بسیار عجیب و غریب برای اپل به انتشار دو iPad جوانب را در یک سال بدون تمایز بین آنها را. 5G نیست جریان اصلی هنوز به اندازه کافی برای فروش iPad و ما نمی توانیم بسیاری از مردم خواستار آن سریعتر می شود.

مرتبط با: همه ما می دانیم که در مورد آیفون 12

هنوز بسیاری انتظار دارند که در آینده اپل آمده در یک 5G نسخه (به احتمال زیاد برای یک سنگین نشانه گذاری) و به عنوان A14 چیپ ست است که انتظار می رود از ویژگی های در آیفون, 12, آن را حس برای آن آمده است به iPad Pro بیش از حد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن