CarMax نقد و بررسی: 5 چیز به دانستن قبل از اینکه شما خرید و یا فروش

CarMax وعده را به خرید و یا فروش خودرو استفاده آسان و بدون استرس فرایند از طریق آن "بدون چانه زدن" سیاست. اما

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

CarMax وعده را به خرید و یا فروش خودرو استفاده آسان و بدون استرس فرایند از طریق آن "بدون چانه زدن" سیاست. اما CarMax برای شما مناسب است ؟

تیم کلارک به کاوش در فرآیند خرید و فروش وسایل نقلیه با CarMax در مقایسه با روش های دیگر.

در این مقاله ما نگاهی به چگونگی CarMax کار می کند و آنچه در این فرایند است برای خرید و فروش اتومبیل. ما همچنین نگاهی به چگونگی CarMax مقایسه با رقبای خود را در قیمت می باشد. و ما به شما جوانب مثبت و منفی از خرید و فروش اتومبیل وجود دارد.

فهرست مطالب

  1. چگونه CarMax کار می کند ؟
  2. چگونه می توانم به شما خرید یک ماشین از طریق CarMax?
  3. چگونه قیمت ها در CarMax نسبت به رقابت ؟
  4. شما چگونه به فروش یک ماشین از طریق CarMax?
  5. چه جوانب مثبت و منفی انجام کسب و کار با CarMax?

1. چگونه CarMax کار می کند ؟

CarMax یک فروشنده ماشین استفاده می شود که دارای "بدون چانه زدن" سیاست برای خرید و فروش وسایل نقلیه استفاده می شود. که سیاست های در نظر گرفته شده است برای ساده سازی روند برای افرادی که نمی خواهید به صرف ساعت در نمایندگی dickering بر قیمت ها.

CarMax بیش از 200 مکان های فیزیکی واقع در سراسر ایالات متحده, اما شما در واقع می تواند انجام بسیاری از آنچه که در خرید یا فروش یک ماشین با CarMax آنلاین.

در هر زمان داده شده CarMax حدود 50,000 اتومبیل استفاده می شود را انتخاب کنید, با توجه به وب سایت این شرکت. بنابراین شانس پیدا کردن یک وسیله نقلیه است که مناسب نیازهای شما خیلی خوب است. این شرکت همچنین به شما ارائه می دهد یک هفته کامل به رانندگی ماشین را به مطمئن شوید که شما آن را می خواهم. اگر شما نمی شما می توانید آن را برای بازپرداخت کامل.

CarMax نیز خرید ماشین خود را اگر آن را مطابق مشخصات خود را. شما می توانید وسیله نقلیه خود را به یک CarMax محل به آن را بازرسی. و اگر از آن عبور می کند جمع اوری شما دریافت پول نقد فوری ارائه دهد. که پیشنهاد خوب برای هفت روز از زمان شما آن را دریافت کنید. اگر شما فروش اتومبیل خود را به CarMax شما تحت هیچ اجبار به خرید یک خودرو را در بازگشت.

2. چگونه می توانم به شما خرید یک ماشین از طریق CarMax?

CarMax باعث می شود خرید یک ماشین مورد به عنوان ساده به عنوان آن را می توانید دریافت کنید. من می دانم چون من خریداری شده یکی از آنها در سال گذشته است.

شروع روند در اینجا. شما قادر خواهید بود به جستجو برای وسیله نقلیه شما می خواهید.

تبلیغات

همانطور که می بینید شما می توانید با جستجو بر اساس مدل و یا کلمه کلیدی. که به معنی شما می توانید جستجو برای یک وسیله نقلیه خاص — هوندا CR-V می گویند — یا کلی تر گروه مانند "کوچک Suv ها."

CarMax search box

این جستجو به شما می دهد دسترسی به CarMax کل موجودی. اگر ماشین خاص است که شما می خواهید نیست واقع در منطقه خود CarMax آن را به شما. بسته به وسیله نقلیه خود را از راه دور از محل سکونت خود را, شما ممکن است مجبور به پرداخت هزینه حمل و نقل.

اگر شما مطمئن نیستید آنچه شما دنبال آن هستید, شما همچنین باید این گزینه برای مرور وسایل نقلیه در دسترس با کلیک بر روی "پیدا کردن ماشین خود را."

CarMax Find Your Car

هنگامی که وجود دارد شما پیدا کردن مقدار زیادی از گزینه های برای فیلتر کردن جستجوی خود را.

CarMax Browse Page

کسانی که گزینه های فیلتر عبارتند از:

  • را
  • نوع
  • سال
  • قیمت
  • مسافت پیموده شده
  • ویژگی های
  • اندازه
  • خارجی رنگ
  • رنگ داخلی
  • انتقال
  • سیلندر
  • بهره وری سوخت

هنگامی که شما در محدود کردن انتخاب های خود را و را انتخاب کنید یک وسیله نقلیه است که شما منافع شما گرفته شده برای این خودرو مشخصات صفحه.

وجود دارد شما یک تعاملی 360 درجه نمای واقعی خودرو موجود در انبار همراه با عکس های متعدد از داخل کشور است. شما همچنین می خواهید خودرو را شماره شناسایی خودرو (VIN) که شما می خواهید به نگاه کردن برای دیدن این خودرو تاریخچه. شما می توانید انجام دهید که به صورت رایگان.

تبلیغات

CarMax Vehicle Profile Page

اگر شما تصمیم می گیرید شما مانند یک وسیله نقلیه شما می توانید برنامه یک درایو تست در خودرو و محل آن را خرید و آن را انتخاب کنید تا در بسیاری. و یا شما می توانید آن را خرید و آن را حمل به CarMax محل نزدیک به شما. در برخی موارد CarMax تحویل می دهد به خانه خود را. در صورتی که مورد, شما خواهید دید آن را به عنوان یک گزینه.

فقط به یاد داشته باشید که اگر خودرو شما در حل و فصل قرار گرفته است برخی از راه دور از شما, شما ممکن است متحمل هزینه های حمل و نقل. در صورتی که در این مورد از آن خواهد شد به وضوح افشا می شود.

در این نقطه, شما همچنین باید این گزینه برای از پیش تایید شده برای تامین مالی خرید خود را.

CarMax Financing
CarMax

البته شما می خواهید به مقایسه هر گونه پیشنهاد شما از CarMax با دیگر گزینه های تامین مالی به ویژه کسانی که از اتحادیه های اعتباری. در مورد من, CarMax این شرایط تامین مالی شد بهترین من در بر داشت. ساخته شده است که این روند حتی آسان تر است.

فراموش نکنید که اگر شما خرید یک ماشین از CarMax شما باید هفت روز به ذهن خود را تغییر دهید به هر دلیلی. شما همچنین 90 روز یا از 4000 مایل (هر کدام که می آید برای اولین بار) محدود گارانتی را پوشش می دهد که خودرو خود را به سیستم اصلی.

در حالی که شما نمی توانید ضرب و شتم, خرید, خرید آنلاین, برای راحتی برخی از مردم ممکن است راحت تر انجام همه چیز را در فرد. اگر این درست در مورد خود شما همیشه می توانید به یک CarMax فروشگاه سنتی را تجربه کنند.

3. چگونه قیمت ها در CarMax نسبت به رقابت ؟

تا ببینید که چگونه قیمت ها در CarMax پشته تا به رقابت ما در مقایسه با سه وسایل نقلیه متفاوت می سازد و مدل سال. بدیهی است که اینها دقیق همان وسایل نقلیه بنابراین ما با اشاره به مسافت پیموده شده برای هر یک را به حساب اختلاف جزئی.

خودرو CarMax قیمت (مسافت پیموده شده) Carvana قیمت (مسافت پیموده شده) Stringcheeseincident قیمت (مسافت پیموده شده)
2014 تویوتا کمری SE $13,998 (60K) $13,590 (64 K) $13,210 (60K)
2017, تویوتا تاکوما SR5 $29,998 (35K) $28,990 (39K) $31,230 (39K)
2020 Chevy Tahoe LT 4WD $42,998 (36K) $36,590 (37K) $40,998 (40K)

همانطور که می بینید با دو دستگاه خودرو به قیمت بسیار مشابه هستند. اما با جدیدتر و گران تر SUV وجود دارد کاملا گسترش یافته است. به همین دلیل آن را همیشه می پردازد و به مقایسه فروشگاه — به خصوص با خرید عمده مانند این.

4. شما چگونه به فروش یک ماشین از طریق CarMax?

فروش ماشین از طریق CarMax کمتر فرایند خودکار اما بطور قابل توجهی آسان تر از رفتن را از طریق یک سنتی فروشنده و یا انجام یک فروش خصوصی.

تبلیغات

اگر شما علاقه مند به فروش خودرو خود را سر به اینجا. شما پیدا کردن یک مختصر در فرم که در آن شما خود را وارد کنید, خودرو, مدل, مدل سال و مسافت پیموده شده.

CarMax Sell Car

اگر CarMax علاقه مند است در وسیله نقلیه خود را, شما می توانید یک پیام مثل این:

CarMax Used Car Offer

که در آن نقطه شما می توانید برنامه را به وسیله نقلیه خود را برای بازرسی. اگر CarMax باعث می شود شما یک پیشنهاد شما هفت روز برای تصمیم گیری که آیا شما می خواهید آن را بپذیرید.

که دوره یک هفته ای برای تصمیم گیری است که یک معامله بزرگ: آن اجازه می دهد تا شما را به فروشگاه خود را با دیگر فروشندگان مانند Carvana و یا حتی تست های خصوصی فروش آب با یک چیز را در حال حاضر در دست.

اگر شما فکر می کنم شما ممکن است بخواهید به قبول CarMax ارائه حق دور شما باید آمادگی خود را با:

  • شناسه
  • ثبت نام
  • کلید fobs و کنترل از راه دور
  • بازده وام اطلاعات اگر هر
  • خودرو عنوان

برخی از ایالت ها ممکن است نیاز به مدارک اضافی اما CarMax به شما هشدار به کسانی که در پیشبرد اگر قابل اجرا است.

شما نیز تحت هیچ الزامی برای خرید یک وسیله نقلیه از CarMax اگر شما آنها را به فروش مال شما.

5. چه جوانب مثبت و منفی انجام کسب و کار با CarMax?

در کل اگر شما به دنبال به خرید و یا فروش یک ماشین استفاده می شود شما واقعا نمی توانید به اشتباه دادن CarMax یک شات. اما این همیشه یک ایده خوب به نظر علامت + و minuses:

تبلیغات

جوانب مثبت منفی
آسان برای استفاده و رابط کاربری برای خرید خودرو استفاده می شود موجودی به طور بالقوه قیمت بالاتر از خرید خصوصی به دلیل انسان متوسط و سربار عوامل
بدون چانه زدن بدون فشار محیط ممکن است مجبور به پرداخت هزینه اضافی به یک ماشین حمل به محل سکونت خود را
طیف گسترده ای از می سازد و مدل و مدل سال زمانی که فروش ارائه ممکن است کمتر از شما می توانید در فروش
هفت روز بازگشت سیاست; 90 روز یا از 4000 مایل محدود گارانتی در خرید باید بازدید از فروشگاه به فروش ماشین
در خانه تامین مالی در دسترس

CarMax تبدیل بازار خودرو استفاده می شود وارونه زمانی که آن را باز کرد تقریبا 30 سال پیش. امروز این شرکت در حال کار سخت به نگه دارید تا با رقابت (عمدتا Carvana) باقی می ماند و یک گزینه عالی برای راحتی خرید و یا فروش یک ماشین استفاده می شود.

آیا شما خرید یا فروش یک ماشین با CarMax? به ما بگویید که در مورد تجربه خود را در نظرات زیر!

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن