Forza Motorsport تایید برای ایکس باکس سری X اما آن را راه اندازی یک عنوان

مایکروسافت و Turn 10 Studios اعلام کرده اند Forza Motorsport برای ایکس باکس سری X اگر چه نمی توان آن را در دست

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

مایکروسافت و Turn 10 Studios اعلام کرده اند Forza Motorsport برای ایکس باکس سری X اگر چه نمی توان آن را در دسترس زمانی که کنسول راه اندازی بعد از این سال.

ساخته شده به مزیت خاص این شرکت جدید سخت افزار آن خواهد بود یک بار دیگر زرق و برق دار موتوری شبیه ساز واقع گرایانه وسایل نقلیه آهنگ و فیزیک که حق رای دادن مشهور است.

آشکار تریلر به نظر می رسد زرق و برق دار, اگر چه ما در حال تعجب نیست پس از رسیدن به کنار کنسول بعد از این سال با توجه Forza Horizon 4 راه اندازی یک زن و شوهر از سال پیش. امیدواریم از تاریخ انتشار خواهد سطح در ماه های آینده.

Forza Motorsport Xbox سری X تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

متاسفانه مایکروسافت و یا به نوبه خود 10 نمی نشان می دهد بسیار دیگری در مورد این بازی فراتر از برخی از تصاویری زرق و برق دار و مدل های معروف ماشین. ما آموخته و آن را به اجرا در 4k/60fps بر روی Xbox سری X اما بدیهی است که نمی خواهد مانند ارتفاع بر روی سیستم عامل است. همچنین جالب است که هیچ یک شماره در این یکی تا شاید از آن خواهد شد یک سرویس مبتنی بر تجربه خواهد شد که حق رای دادن هنجار رفتن به جلو.

در اینجا چیزی است که ما فکر Forza Motorsport 7 در بررسی ما: "نوبت 10 بار دیگر مجموعه نوار برای عملکرد بصری بر روی پلتفرم Xbox. Forza Motorsport 7 یک قطره مرده زرق و برق دار بازی است که به ارمغان می آورد sim مسابقه برای بازیکنان تمام سطوح مهارت. آن ممکن است عدم پوچ عمق امثال Project Cars 2, اما آن را می سازد تا برای آن را با دسترسی و ارائه زیبا در سراسر هیئت مدیره."

"برای کسانی از شما چیدن یک Xbox One X وجود دارد بدون شک این خواهد بود که یکی از باید خرید بازی برای نشان دادن خاموش جدید و فوق العاده سخت افزار قدرتمند." سی 7 بود گرافیکی معیار برای Xbox One X و بدون شک همان خواهد بود برای خواهر و برادر بزرگتر خود.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

Forza Motorsport Xbox سری X تاریخ انتشار – هنگامی که آن را در حال آمدن است ؟

هیچ تاریخ انتشار اعلام شده برای Forza Motorsport در ایکس باکس سری X اگر چه ما نمی دانیم که از آن خواهد شد در آینده برای این کنسول نسل بعدی Xbox One و ویندوز 10. شما می توانید انتظار آن را به اولین در بازی با تصویب هوشمند تحویل بیش از حد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن