گوگل لنز هم اکنون می توانید تلفظ کلمات آن را ترجمه

گوگل لنز فوق العاده ابزار مفید که با تشکر از متن و شی به رسمیت شناختن آن اجازه می دهد تا کاربران را به جستجو ب

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

گوگل لنز فوق العاده ابزار مفید که با تشکر از متن و شی به رسمیت شناختن آن اجازه می دهد تا کاربران را به جستجو برای یک تصویر به سادگی با اشاره دوربین خود را در آن. آن را نیز می آید در دستی هنگامی که شما نیاز به ترجمه چیزی فیزیکی مانند یک منو نوشته شده در یک زبان خارجی و یا فیزیکی سند که به زبان دیگری نوشته شده است.

تبلیغات

در حال حاضر در به روز رسانی به گوگل لنز شرکت خواهد ساخت ابزار کمی مفید تر و شاید حتی آموزشی که در آن نه تنها آن را ترجمه کلمات شما در آن, اما آن را نیز قادر به تلفظ متن اصلی. بنابراین اگر شما در حال سفر در خارج از کشور و می خواهید بدانید که چگونه به تلفظ کلمات خاص خود را به نظر می رسد کمتر از یک توریست این تلفظ می تواند با آن کمک کند.

که نه تمام به روز رسانی به ارمغان می آورد به جدول. لنز همچنین قادر خواهد بود برای انتخاب کلمات و کاربران می توانند در این کلمات و یا عبارات برای توضیح در مورد آنها مشابه با گوگل چگونه دستگیره نتایج جستجو. کاربران همچنین قادر خواهد بود به شبه اسکن اسناد فیزیکی به رایانه های خود را توسط اسکن متن با لنز و را انتخاب کنید "کپی به کامپیوتر", و شما قادر خواهید بود برای قرار دادن آن در یک دستگاه است که شما وارد کروم در.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره گوگل و گوگل لنز. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن