اپل watchOS 7 فاش شده اپل دیده بان 5 بی معنی

با وجود کمبود سخت افزار WWDC سال 2020 به ارمغان آورد برخی از عمده نرم افزار اطلاعیه های اپل را برای استفاده در

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

با وجود کمبود سخت افزار WWDC سال 2020 به ارمغان آورد برخی از عمده نرم افزار اطلاعیه های اپل را برای استفاده در دستگاه های اصلی از جمله مدتها در انتظار علاوه بر این از خواب ردیابی در watchOS 7 – تنها مشکل این است که اپل سهوا نوشته شده است دیده بان اپل 5 با انجام این کار.

هر Garmin یا Fitbit کاربر می دانم که با وجود اینکه یکی از بهترین پوشیدنی دستاوردهای سال های اخیر ردیابی خواب می تواند یک قاتل در یک ساعت هوشمند باتری. داشتن قابل توجهی باتری برای مقابله با 24 ساعته استفاده ضروری است – چیزی دیده بان اپل 5 به سادگی ندارد.

در حالی که سازمان دیده بان اپل 5 می تواند رسیدن به یک شبیه همه روزه عمر باتری مانند سلف خود دستگاه اصلی USP – همیشه بر روی صفحه نمایش – دارای مصرفی اثر در پایان روز با کمتر آب در مخزن از اگر قابلیت خاموش بود.

اپل از این موضوع آگاه با watchOS 7 تنظیم برای هشدار به کاربران یک ساعت قبل از خواب اگر اپل دیده بان باتری بعید است که برای زنده ماندن در شب باعث آنها را به دستگاه شارژ سریع. این یک راهحل مناسب و معقول اما اگر اپل می خواهد آن زومیت واقعا بهترین انتقالها سلامت برای مصرف کنندگان آن مهم است که به نگه داشتن سازمان دیده بان اپل در مچ دست خود را به عنوان اغلب به عنوان شما احتمالا می تواند.

با در نظر گرفتن تنها راه ممکن و قابل تصور دیده بان اپل 5 حتی می تواند رسیدگی به خواب ردیابی با یک شارژ است با تحت حداقل استفاده در طول روز و داشتن همیشه به ویژگی به طور دائم غیر فعال است. داده گفت: از ویژگی های است که تنها ارتقاء عمده دیده بان اپل 5 بیش از سلف خود, این معمای begs سوال: چرا خرید از اپل دیده بان 5 در تمام ؟

اگر دیده بان 5 نقطه فروش اصلی می شود کار برکنار شده با watchOS 7 آن را تنها حس می کند به خودتان صرفه جویی در برخی از پول نقد و انتخاب به مراتب ارزان تر و در عین حال هنوز هم فوق العاده اپل دیده بان 4.

البته این تنها یک رفع موقت برای یک مشکل که ممکن است یک راه حل رسمی تا پایان سال – و این نشانه این است که در watchOS 7 خود را. از سمت چپ از WWDC اپل, ارائه, است این واقعیت است که نیروی لمسی حذف خواهد شد در آینده به روز رسانی نرم افزار به صورت سازگار با ساعت اپل.

Apple Watch 5

نیروی لمسی مورد استفاده سنسور فشار اجازه می دهد سطوح مختلف از بازخورد برای کاربر بسته به اینکه چگونه سخت آنها فشرده اپل دیده بان روی صفحه نمایش. با داشتن این فن آوری بر روی هر دستگاه نیاز به فضای اضافی است که می تواند در غیر این صورت گرفته شود تا توسط یک بزرگتر باتری اشاره است که عمر باتری طولانی تر می تواند اپل را کلید نگرانی برای سازمان دیده بان اپل 6 است.

پس از همه, حذف 3D Touch در آیفون شاهد یک افزایش بزرگ در عمر باتری برای آی فون XR و آی فون 11. با نیروی لمسی از راه دیده بان اپل 6 می تواند برای اولین بار از اپل ساعت های هوشمند به ویژگی های چند روز عمر باتری و توانایی که مسئولیت رسیدگی 24 ساعته استفاده با سهولت.

مرتبط: بهترین ساعت هوشمند

من هیجان زده برای دیدن سیب در نهایت به آن پوشیدنی در محدوده خط با برخی از پیشرفته تر بهداشت و درمان و تناسب اندام انتقالها در بازار است. اما تا زمانی که سازمان دیده بان اپل 6 می آید وجود دارد دلیل کمی برای خرید یک اپل دیده بان 5 در صورت watchOS 7. مگر اینکه شما مرده-مجموعه ای در یک دیده بان اپل در تابستان امسال با چوب دیده بان اپل 4 – آن را به شما بهترین از دیده بان اپل این ویژگی را برای کسری از قیمت.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن