Logitech پرده بی سیم نسخه از آن G915 TKL صفحه کلید مکانیکی

هیچ کس واقعا دوست دارد با خرید و فروش سیم و کابل همین دلیل است که موش های بی سیم و صفحه کلید در حال تبدیل شدن

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

هیچ کس واقعا دوست دارد با خرید و فروش سیم و کابل همین دلیل است که موش های بی سیم و صفحه کلید در حال تبدیل شدن بیشتر محبوب این روزها. اما وقتی که می آید به صفحه کلید مکانیکی وجود ندارد که بسیاری از بی سیم گزینه های خارج وجود دارد وجود دارد اما لاجیتک است که قطعا در حال گسترش است که با آخرین صفحه کلید.

تبلیغات

این شرکت اعلام کرده است که آنها خواهد شد و به آن G915 gaming keyboard یک بیت از یک ارتقاء جایی که آنها اعلام کرده اند بی سیم گزینه است. این به این معنی است که اگر شما دوست دارید چه G915 تا به حال به ارائه شما در حال حاضر باید این گزینه برای خرید نسخه های بی سیم صفحه کلید است که می آید با تقریبا همان ویژگی های آن سیمی همتای.

بر خلاف بسیاری از صفحه کلید مکانیکی با G915 کم-مشخصات صفحه کلید. این به این معنی است که در حالی که آن را هنوز هم با استفاده از سوئیچ مکانیکی آنها با استفاده از یک low-profile نسخه که بدان معنی است که آن را باید رد پای کوچکتر از نظر ارتفاع آن. برخی از کاربران ممکن است ترجیح می دهند این مشخصات پایین طراحی به عنوان برخی آن را به عنوان آسان تر به نوع ،

بی سیم G915 نیز خواهد شد TKL نسخه این معنی است که آن را از دست می دهد اختصاص داده شده numpad به سمت راست. برخی از کاربران ترجیح می دهند این گزینه را به عنوان "کوتاه" را طراحی می کند آن را آسان تر به استفاده از آن را با ماوس. با توجه به Logitech wireless G915 ارائه خواهد شد تا 40 ساعت در یک شارژ خواهد شد و قیمت در $229.99 و در دسترس خواهد بود در یک خطی و لامسه یا clicky گزینه های.

در زمینه ابزارهای. جزئیات بیشتر در مورد صفحه کلید و موشواره بی سیم. منبع: وبلاگ.logitech



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن