پخش به زودی می تواند بسیاری دقیق پیش بینی دستگاه های شما می خواهید به استفاده از

AirPlay است که اساسا سیب پاسخ به بلوتوث که در آن کاربران می توانند جریان محتوا از یک دستگاه به دستگاه دیگر فرض

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

AirPlay است که اساسا سیب پاسخ به بلوتوث که در آن کاربران می توانند جریان محتوا از یک دستگاه به دستگاه دیگر فرض کنید که پشتیبانی از AirPlay استاندارد است. برای مثال از طریق AirPlay کاربران قادر خواهد بود برای جریان فیلم ها و یا موسیقی را از آی فون خود را یا آی پد و یا مک کامپیوتر به دستگاه دیگر مانند بلندگوهای تلویزیون اپل ،

تبلیغات

آن را تقریبا با این نسخهها کار به عنوان در نظر گرفته شده اما این به آن معنا نیست که آن را کامل است. در واقع یک ثبت اختراع که کشف شد توسط AppleInsider نشان می دهد که اپل می خواهد پخش برای دریافت دقیق پیش بینی دستگاه شما به طور معمول در جریان است. برای مثال اگر شما معمولا جریان موسیقی اپل به مجموعه ای از پخش فعال سخنرانان در خانه آن را می دانم که کسانی که زبان مورد نظر خود دستگاه و به طور خودکار جریان به آنها را بدون هیچ گونه ورودی از کاربر.

همان را می توان گفت با برنامه های که در آن اگر شما معمولا استفاده از پخش به جریان یک برنامه از آی فون خود را به تلویزیون اپل آن را به یاد بگیرند که رفتار و در نهایت آن را به طور خودکار جریان از این نرم افزار به شما اپل تلویزیون دفعه بعد که شما آن را راه اندازی.

با توجه به ثبت اختراع توضیحات, "در حالی که ذخیره سازی برنامه های کاربردی متعدد ممکن است اجازه می دهد تا یک دستگاه تلفن همراه به خصوص مفید برای کاربر ممکن است دشوار و وقت گیر برای کاربر به شناسایی و اجرای خاص در نظر گرفته شده برنامه یا عملکرد در میان همه در دسترس برنامه های کاربردی ذخیره شده در دستگاه تلفن همراه." که می شود گفت هیچ راهی برای گفتن اگر این را در واقع تبدیل به یک ویژگی در آینده اما این یکی از آن کیفیت زندگی پیشرفت ما نمی خواهد ذهن به دیدن.

در زمینه اپل >عمومی. بیشتر بخوانید درباره پخش, تلویزیون اپل, اپل, آیفون, و ثبت اختراع. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب