گوگل آشیانه سونورا را با ابزار صوتی جدید چند اتاقه

به چالش می کشید گوگل در حال بهبود گزینه های صوتی چند اتاق برای بلندگوهای آشیانه و نمایش هوشمند خود را به عنوان

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399
به چالش می کشید

گوگل در حال بهبود گزینه های صوتی چند اتاق برای بلندگوهای آشیانه و نمایش هوشمند خود را به عنوان آن را به نظر می رسد به چالش امثال Sonos برای موسیقی تمام خانه و پخش رسانه ها.

در یک وبلاگ در روز سه شنبه، این شرکت اعلام کرد به روز رسانی است که گروه بندی پویا بلندگو معرفی، در حالی که صاحبان نمایشگرهای هوشمند مانند آشیانه هاب یک رابط جدید برای کنترل صوتی چند اتاقه دانه ای دریافت کنید. شما می توانید این را در تصویر بالا ببینید. Google می گوید به روز رسانی ها به گرد هم آوردن بلندگوهای آشیانه به عنوان یک سیستم صوتی تمام خانه کمک خواهد کرد.

اگر بیش از یک بلندگوی هوشمند یا نمایشگر هوشمند با دستیار Google در دست تان است، هنگام پخش هر محتوای صوتی، روی نماد گوشه پایین سمت چپ صفحه ضربه بزنید و به راحتی قادر خواهید بود دستگاه های دیگر خود را در سراسر خانه تان اضافه یا حذف کنید."

مرتبط با : بهترین بلندگوهوشمند 2020

شرکت می گوید رابط جدید (که در داخل برنامه خانگی نیز به زودی در دسترس) ، و همچنین کنترل صدای دستیار ، انتقال جریان آسان را قادر می سازد به حرکت رسانه ها بین دستگاه های سازگار است.

کریس چان، مدیر محصول، می گوید جفت سازی استریو آسان برای دو دستگاه Nest Mini یا Home Max پشتیبانی از کانال چپ و راست و اتاق پر کردن صدا را به ارمغان خواهد آورد. طبیعتاً کنترل های چند اتاقه با انگاره های یوتیوب موزیک، اسپاتیف و پاندورا و بیشتر سازگار هستند.

چان می نویسد: «رابط کنترل چند اتاقه شروع به بیرون کردن به همه آشیانه هاب، آشیانه هاب مکس و دیگر نمایش های هوشمند سازگار دستیار فعال امروز خواهد کرد، و همین قابلیت ها در پاییز همین پاییز آینده به برنامه Google Home خواهند بود.»

به روز رسانی گوگل پس از آن می آید که Sonos برنامه بعدی S2 برای بلندگوهای خود را راه اندازی کرد. این پشتیبانی از صدا با وضوح بالا از جمله Dolby Atmos ارائه می دهد, و همچنین ارائه آخرین ویژگی و به روز رسانی های امنیتی.

شما در نظر گرفتن یک بلندگو آشیانه و یا صفحه نمایش به عنوان خرید خانه هوشمند بعدی خود را? به ما @trustedreviews توییتر خبر دهید.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن