توجه داشته باشید کهکشان 20 Ultra 'عارف برنز' ارائه نشت و سامسونگ baby got back

ما در حال حاضر در ماه جولای که بدان معنی است که ما می توانیم با هیجان می گویند سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

ما در حال حاضر در ماه جولای که بدان معنی است که ما می توانیم با هیجان می گویند سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 احتمال رسیدن ماه آینده. در حال حاضر ما می تواند حتی بیشتر از پمپ به دلیل آن را مانند به نظر می رسد ما باید یک نگاه خوبی در انتظار توجه داشته باشید کهکشان فوق العاده به لطف سامسونگ خود را.

حداکثر واینبرگ از توسعه دهندگان XDA نوشته شده در تصویر کردن یک ادعا عارف برنز نسخه از این گوشی در خود سایت. ما قبلا دیده می شود این دستگاه سایه به عنوان مس.

قابل توجه ترین چیز گذشته از آن براق و خارجی مطابق با S Pen stylus است, دلپذیری, دوربین دست انداز در پشت دستگاه. سه گانه سیستم دوربین به نظر می رسد که بیشتر تلفظ دست انداز نسبت به نسل قبلی Galaxy Note 10 گوشی هوشمند که نشان می دهد یک معامله خوب از تکنولوژی فوق العاده بوده است smooshed در.

که به احتمال زیاد به معنی 108-مگاپیکسل لنز عرضه در داخل کهکشان S20 محدوده خواهد راه خود را به این محدوده توجه داشته باشید در این سال بیش از حد. اما شایعات اخیر نشان می دهد که 100x فضای زوم تکنولوژی ممکن است محدود به 50x.

مرتبط: بهترین دوربین گوشی های 2020

ما نیز با شنیدن دوربین ثانویه ممکن است یک 13 مگاپیکسلی گزینه شامل یک لنز پریسکوپ است که به زوم اپتیکال 5x – وحی در S20. سوم دوربین به نظر می رسد به عنوان اگر آن را یک ultra-wide لنز 12 مگاپیکسلی با وضوح. همچنین در دوربین آرایه وسیعی از فلش LED و همچنین به عنوان یک لیزر مبتنی بر سیستم فوکوس خودکار.

Galaxy Note 20 mystic bronze

تصویر های اعتباری: @MaxWeinbach / سامسونگ

در جای دیگر این گوشی احتمالا مجهز به اسنپدراگون 865 علاوه SoC است که یک نسخه بهبود یافته پردازنده که به نظر می رسد در S20 با تمرکز بیشتر بر روی بازی.

گزارش های اخیر نشان می دهد سامسونگ در حال برنامه ریزی برای پرده توجه داشته باشید 20 سری در یک رویداد Unpacked در اوایل اوت 5 در کنار طیف گسترده ای از محصولات دیگر. کهکشان برابر 2 ممکن است ظاهر را به عنوان به خوبی به عنوان یک 5G نسخه از Galaxy Z تلنگر. را مطرح Galaxy برابر نور در حال حاضر به نظر می رسد به عنوان اگر آن را لغزش به 2021.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن