نظر: PS5 غیرواقعی نسخه ی نمایشی آمد و در زمان مناسب برای گوشی های سونی و بدترین زمان برای مایکروسافت

از خیلی چیزهای جالب برای بزرگتر ایکس باکس سری X , اطلاعیه ها, آن را بسیار امن می گویند مایکروسافت بود که منجر

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

از خیلی چیزهای جالب برای بزرگتر ایکس باکس سری X , اطلاعیه ها, آن را بسیار امن می گویند مایکروسافت بود که منجر به راه جلوتر از نسل بعدی کنسول راه اندازی شد. آن را گرفته به نوبه خود این هفته است. مایکروسافت تا به حال یک قدم اشتباه با برخی از "گیم پلی" و Sony شدت با PS5 Unreal Engine نسخه ی نمایشی.

سونی PS5 آشکار برنامه ریزی شده بود خیلی بدون زرق و برق – توسعه-رو tech talk توسط Mark Cerny که گیج بسیاری از مصرف کنندگان و نیمه مناسب و معقول اما به سختی الهام بخش کنترل نشان می دهد. در ضمن مایکروسافت تا به حال ثابت قطره ای از نشان می دهد از خود در خانه تیم و همچنین هوشمند همکاری با رسانه ها برای توضیح جالب فن پشت کنسول جدید.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

آغاز ممکن است دیده می شود همه چیز را به نوبه خود تیز برای PS5 و Xbox سری X ارتقاء. تغییر نمی لرزه اما تا کنون مایکروسافت به نظر می رسید که سهم خوب خواهد شد در حالی که با بی حوصلگی رو به رشد بود با سونی. آنچه را اشتباه رفته و آنچه رفته درسته ؟

جالب است که سونی بزرگترین پیروزی تا کنون نمی آمد به طور مستقیم از آنها. آن بازی حماسی که پرتاب آنها را به یک استخوان. در طول تابستان بازی متحرک, حماسه, بازی نشان داد جدید Unreal Engine 5 در حال اجرا در PS5 در زمان واقعی – و آن نگاه خیره کننده.

نسخه ی نمایشی به توم ریدر/Uncharted vibes اما با برخی از ابرقدرت انداخته اما آن را نه در اینجا و نه وجود دارد آنچه که واقعا چشمگیر بود که چگونه آن را نگاه کرد. از خیره کننده سطح از جزئیات قابل توجه اثرات نور. حماسه بازی ها نیز توضیح داد که برخی از تکنولوژی های جدید پشت UE5 و چگونه آن را به شما کمک کند بازی واقعا گام تا برای نسل بعدی.

در جریان حماسه مدیر عامل شرکت Tim Sweeney تا به حال ستایش بالا برای آینده سونی کنسول:

"این سخت افزاری که سونی در حال راه اندازی کاملا فوق العاده است ... نه فقط یک مقدار بی سابقه ای از قدرت گرافیکی بلکه کاملا جدید ذخیره سازی معماری که ضربات گذشته معماری در خارج از آب است و به مراتب جلوتر از حتی state-of-the-art, بالاترین-end عدد شما می توانید خرید."

مرتبط با: DualSense – همه چیز در مورد پلی استیشن کنترل

ویدیو فرستاده رسانه های اجتماعی به آتش کشیده با بیشتر نظرات مثبت در نسخه ی نمایشی خیره کننده و هیجان بود زیاد میان اعتماد, بررسی تیم بیش از حد. در حالی که سونی هنوز هم تا حد زیادی به نشان می دهد ما هنوز در انتظار واقعی PS5 طراحی – آن را احساس می کند مانند شرکت در یک گوشه از هیچ جا. اما شما قطعا می توانید به کمک به مایکروسافت است.

پس مایکروسافت در داخل ایکس باکس در هفته گذشته ناامیدی قابل لمس بود – به خصوص مربوط به Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین. ایکس باکس تبلیغ گیم پلی به عنوان یک نماد برای داخل ایکس باکس جریان و در حالی که ما آن را برای برخی از بازی ها این بود که مهمترین آنها وجود ندارد و برای سالن پذیرایی خدای اودین. شرایطی بود که با وجود یوبی سافت توییتهایی پیش از این رویداد نشان می دهد آن را به نظر می رسد و توسعه اشرف اسماعیل بعد عذر خواهی کرد:

برای PS5 Unreal Engine demo آمده کمتر از یک هفته پس از این گیم پلی بدبختی خواهد بود یک برنامه ریزی نشده و در عین حال خوش آمدید کودتا برای سونی. در حالی که یک مثال از یک بازی واقعی نسخه ی نمایشی خوب را فراهم می کند بینش به چه گرافیکی سطح گیم پلی می تواند رسیدن به چیزی است که طرفداران انتظار داشتند که از ایکس باکس سری X در هفته گذشته و مایکروسافت موفق به ارائه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن