گوگل علاقه علیرضا هدست هنوز هم می تواند بسیار زنده و به خوبی

چند سال پیش گوگل همه را متعجب کرد و با اعلام عینک گوگل کامل با یک فانتزی معرفی تصویری که صادقانه چشمگیر است. د

توسط POSHTIBANNEWS در 7 تیر 1399

چند سال پیش گوگل همه را متعجب کرد و با اعلام عینک گوگل کامل با یک فانتزی معرفی تصویری که صادقانه چشمگیر است. در حالی که فن آوری و مفهوم قابل توجه بود و از آن موفق به گرفتن در مسیر اصلی و به این ترتیب این پروژه در نهایت کشته در بیشتر قسمت ها.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که گوگل نه به طور کامل داده شده تا در آر wearables فقط رتبهدهی نشده است چرا که با توجه به یک گزارش از Globe and Mail (paywall) گوگل شرکت مادر حروف الفبا است که ظاهرا در روند دستیابی به یک شرکت کانادایی به نام شمالی است که دارای تخصص در ایجاد تاریخ ،

این شرکت اولین جفت از علیرضا عینک آمد در قالب یک دستگاه به نام Focals آر که شبیه به طور منظم جفت عینک, اما آمد با علیرضا ویژگی های. آن را در ابتدا به فروش می رسد برای $999 اما این شرکت بعد از آن کاهش می یابد, آن را تقریبا بیش از نیمی اگر چه به نظر می رسد که با وجود کاهش قیمت آنها گزارش شده تنها به فروش می رسد کمتر از 1000 جفت.

حروف الفبا را کسب شرکت اگر درست به نظر می رسد به سیگنال است که آنها ممکن است آماده به دوباره فن آوری دوباره و زمان نمی تواند بهتر است. دلیل این است که ما شده اند با شنیدن شایعاتی که حتی اپل می تواند در تکنولوژی و که بسته به نوع که شما بخواهید از آن می تواند پس از رسیدن به عنوان به زودی به عنوان 2021 یا در سال 2022.

در زمینه تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR) گوگل و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: androidcentral

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن