چند سال پیش گوگل همه را متعجب کرد و با اعلام عینک گوگل کامل با یک فانتزی معرفی تصویری که صادقانه چشمگیر است. در حالی که فن آوری و مفهوم قابل توجه بود و از آن موفق به گرفتن در مسیر اصلی و به این ترتیب این پروژه در نهایت کشته در بیشتر قسمت ها.
اما به نظر می رسد که گوگل نه به طور کامل داده شده تا در آر wearables فقط رتبهدهی نشده است چرا که با توجه به یک گزارش از Globe and Mail (paywall) گوگل شرکت مادر حروف الفبا است که ظاهرا در روند دستیابی به یک شرکت کانادایی به نام شمالی است که دارای تخصص در ایجاد تاریخ ،
این شرکت اولین جفت از علیرضا عینک آمد در قالب یک دستگاه به نام Focals آر که شبیه به طور منظم جفت عینک, اما آمد با علیرضا ویژگی های. آن را در ابتدا به فروش می رسد برای $999 اما این شرکت بعد از آن کاهش می یابد, آن را تقریبا بیش از نیمی اگر چه به نظر می رسد که با وجود کاهش قیمت آنها گزارش شده تنها به فروش می رسد کمتر از 1000 جفت.
حروف الفبا را کسب شرکت اگر درست به نظر می رسد به سیگنال است که آنها ممکن است آماده به دوباره فن آوری دوباره و زمان نمی تواند بهتر است. دلیل این است که ما شده اند با شنیدن شایعاتی که حتی اپل می تواند در تکنولوژی و که بسته به نوع که شما بخواهید از آن می تواند پس از رسیدن به عنوان به زودی به عنوان 2021 یا در سال 2022.
در زمینه
. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR) گوگل و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: androidcentralمقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- 10 کشور با بیشترین میزان افزایش در قیمت گاز
- اولی ممکن است معرفی اشتراک برای در اتومبیل ویژگی های
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- بهترین تلویزیون سامسونگ 2020: از بودجه 4K مجموعه به 8K QLEDs
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- حس Fitbit را فراموش کرده ام، سلاح مخفی واقعی Fitbit است حق بیمه برنامه خود را 88801100011088 <strong>Fitbit سه نفر از دستگاه های پوشیدنی جدید را به برابر آورده است ، اما اگر همه گیر به ما آموخته است هر چیزی ، آن است که سلاح مخفی می تواند صحبت شده آن ، خدمات حق بیمه است.</strong> اگر یکی از دور از اخبار وجود دارد، آن است که در جهان تغییر توسط Covid-19، Fitbit تصمیم به خوبی به موقع به دور از فقط ردیابی تناسب اندام و به کسب و کار سلامت و تندرستی است. این آشکار است از نقاط فروش اصلی Fitbit حس تشخیص استرس و تنش زدایی، در کنار ردیابی دمای پوست - که دومی می تواند برخی از بیماری ها قبل از علائم حتی به نظر می رسد گرفتن. اما در حالی که حس می تواند رقیب دیده بان اپل است که Fitbit شده است امیدوار است ، من می خواهم استدلال می کنند که موفقیت آینده Fitbit واقعا نهفته است در خدمات خیاط ساخته شده ارائه شده توسط Fitbit حق بیمه. مانند مقدار عادلانه ای از مردم در سراسر این همه گیر، من توجه دقیق تر به رژیم غذایی من، سلامت روانی و سلامت جسمی بیش از هر زمان دیگری قبل از. در این دوره از مجبور شدن به کار از خانه، افتادن در عادات بد آسان تر از همیشه بوده است. این است که از کسی که استفاده می شود به shrug کردن مزایای بالقوه مراقبه می آیند, اما از آن زمان برای جلسات مراقبه روزانه از طریق برنامه آرام در بر داشت. خانه شرکت های تناسب اندام مانند لس میلز و Peloton نیز دیده اند افزایش در تعداد مشترکان به عنوان مردم را به سالم ماندن در خانه سازگار, به جای هر سالن ورزشی عملکرد برای رفتن به. در حالی که خدمات Fitbit حق بیمه به دست آورده است متوسط 500،000 مشترکان از زمان آغاز به کار آن ، آن اعداد می تواند برای افزایش بزرگ تعیین شده است. پس از همه, نه تنها این سرویس شامل bevy از روال تمرین, اما آن را نیز شامل مشاوره غذایی و دستور العمل های آسان, در کنار یک بخش مراقبه اختصاص داده شده برای حفظ سلامت روانی شخصی. داشتن یک برنامه واحد است که می تواند تمام این توابع را تحویل دهد، در زمانی که آنها مهم تر از همیشه شده اند، تقریبا بیش از حد خوب به نظر می رسد درست باشد. و با این حال ، این دقیقا از نوع خدمات است که Fitbit حق بیمه شده است کشت ، و آن را تنها همچنان به گسترش است. فیتبیت اعلام کرد که سرویس حق بیمه آن تا پایان ماه سپتامبر پشتیبانی زبانی از هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، اسپانیایی و سوئدی را اضافه خواهد کرد. این نشان می دهد قصد روشن برای Fitbit حق بیمه برای رفتن جهانی، و یک نام برای خود را به عنوان یکی از رفتن به برنامه های تناسب اندام. پس از همه، یکی از بزرگترین مشکلات با ردیاب تناسب اندام این است که آنها بسیاری از اطلاعات و آمار در کاربران خود پرتاب، اما به ندرت هرگز توضیح دهید که چه معنی است که از نظر نسبی به فرد است. بند Whoop یک کار دوستانه در این زمینه انجام داده است، اما در حالی که خدمات Whoop هزینه € 25 در ماه (هر چند با بند شامل) ، Fitbit حق بیمه تنها هزینه £ 7.99 در ماه است. به علاوه ، با اشتراک یک سال کامل برای grabs برای هر کسی که خرید Fitbit مقرون به صرفه الهام بخش 2 ، روشن است که Fitbit تا به برنامه های بزرگ برای خدمات حق بیمه خود را در آینده ، و من برای یکی نمی تواند صبر کنید تا ببینید که در آن شرکت طول می کشد آن را....
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- دیزنی+ گرفتن جدید جنگ ستارگان سری بر اساس جنگ های کلون
- تفاوت داینو های دینامیک و استاتیک