iOS 14 آن را حتی سخت تر برای تبلیغ به شما پیگیری

چند سال پیش اپل ساخته شده برخی از تغییرات به مرورگر Safari که در آن می توان آن را سخت تر برای تبلیغ به پیگیری

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

iOS 13 dark modeچند سال پیش اپل ساخته شده برخی از تغییرات به مرورگر Safari که در آن می توان آن را سخت تر برای تبلیغ به پیگیری شما. اساسا صفری آمد با یک هوشمند جدید کوکی مسدود کننده که در آن آن را متوقف سازی کوکی های ردیابی کاربران در سراسر وب سایت های متعدد در نتیجه کاهش شانس شما شاهد تبلیغات هدفمند.

تبلیغات

در حال حاضر به نظر می رسد که با iOS 14 اپل خواهد بود و آن را حتی سخت تر برای تبلیغ برای ردیابی کاربران نیاز به نرم افزار به درخواست کاربر اجازه. این می آید در قالب تغییرات ایجاد شده به شناسه برای تبلیغ (IDFA) است که به صورت تصادفی دستگاه شناسه tag که اپل اختصاص به دستگاه. این ویژگی است که توسط تبلیغ کنندگان برای ردیابی کاربران بدون اینکه لزوما آشکار هر گونه اطلاعات شخصی در مورد فرد آنها در حال پیگیری.

مانند ما گفت: iOS 14 ساخته شده برخی از تغییرات به IDFA که در آن در حال حاضر خواهد شد به طور کامل انتخاب کردن در. این بدان معنی است که هنگامی که یک برنامه که حاوی تبلیغات با استفاده از IDFA برای ردیابی کاربران مواجه خواهد شد با یک اعلان که در آن به آنها اطلاع داده است که آنها ممکن است ردیابی و اینکه آیا یا نه آنها به آن به توافق برسند.

به عنوان AppleInsider یادداشت های اپل قبلا در واقع اجازه به کاربران برای غیر فعال کردن IDFA اما با توجه به این که گزینه ای برای انجام آن تعبیه شده درون تنظیمات آن را می سازد آن را کمتر آشکار است و برخی از کاربران ممکن است حتی در مورد آن می دانیم.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios 14 و حفظ حریم خصوصی. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن