این بازی بسیار جذاب گوگل کروم افزونه به شما امکان ایجاد لینک کلیک کنید برای برجسته کردن متن در یک صفحه

چند هفته پیش ما گزارش شده است که گوگل تا به حال ساخته شده برخی از تغییرات به آن ابزار جستجو که در آن اگر شما ب

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

چند هفته پیش ما گزارش شده است که گوگل تا به حال ساخته شده برخی از تغییرات به آن ابزار جستجو که در آن اگر شما به کلیک بر روی یک لینک در بالای صفحه جستجو با گزیده ای شما خواهد بود گرفته شده به صفحه ای که در آن گزیده شده است به رنگ زرد مشخص شده است که آن را آسان تر برای شما برای پیدا کردن آنچه شما به دنبال برای شروع با.

تبلیغات

اما چه می شود اگر شما می خواستم به لینک کسی که به بخشی از متن در یک مقاله شما به اشتراک گذاشتن? اگر این برای تلفن های موبایل مانند یک چیز مفید به انجام, شما ممکن است بخواهید برای بررسی از این بازی بسیار جذاب Google Chrome extension به نام "لینک به متن قطعه". با استفاده از این افزونه شما می توانید با برجسته کردن بخش هایی از یک متن در کروم راست کلیک بر روی متن هایلایت شده را انتخاب کنید "کپی کردن لینک به متن انتخاب شده".

این تولید یک لینک است که هنگامی که شما به اشتراک گذاری آن با کسی اگر آنها را به کلیک بر روی لینک خود را نشان می دهد وب سایت و برجسته کردن متن است که شما می خواستم برای به اشتراک گذاشتن. این مفید خواهد بود اگر شما های ویژه مقالات طولانی و یا مجلات و فقط می خواستم به این نکته اشاره بخشی از این مقاله است. بنابراین به جای خواننده نیاز به شانه را از طریق این مقاله را برای آن برجسته بخش آن را آسان تر برای آنها را برای دیدن آنچه که شما در مورد صحبت شد.

که گفت نه همه مرورگرهای پشتیبانی شده توسط این ویژگی است. در حال حاضر گوگل می گوید که تنها مرورگر کروم در نسخه 80 و فراتر از آن پشتیبانی می شوند و دیگر جریان اصلی بیشتر مرورگرها مانند فایرفاکس و سافاری هنوز به پیاده سازی ویژگی های خود را دارند. اگر این برای تلفن های موبایل مانند یک ویژگی شما می خواهم عشق را و سپس شما می توانید با دانلود این افزونه اینجا.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره کروم و گوگل. منبع: وب است.برنامه نویس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن