جدید HomeKit امکانات در iOS 14

از جالب کنجکاوی به یکی از بهترین خانه های هوشمند سیستم عامل بر روی این سیاره اپل قطعا و به طور پیوسته بهبود شد

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

از جالب کنجکاوی به یکی از بهترین خانه های هوشمند سیستم عامل بر روی این سیاره اپل قطعا و به طور پیوسته بهبود شده HomeKit.

با iOS 14 اپل اعلام کرد یک قایق از ویژگی های جدید است که نه تنها افزایش کنترل اما اضافه کردن گزینه های است که به طور معمول تنها به نظر می رسد در تولید برنامه های خود را. در اینجا ما نگاهی به آنچه شما می توانید انتظار.

مرتبط: بهترین های iOS 14 ویژگی های

تشخیص چهره و فعالیت های مناطق

اپل HomeKit تصویری امن اجازه می دهد تا شما با استفاده از iCloud خود را ذخیره سازی برای ذخیره فیلم از سازگار با دوربین های دیجیتال به جای داشتن به ثبت نام برای یک شخص ثالث سیستم مانند حلقه و یا حفاظت از لانه و آگاه است. همه پردازش با سیستم به کار گرفته شده است به صورت محلی بر روی شبکه خود را و تصویری ذخیره شده و ایمن در iCloud با این هدف که HomeKit تصویری امن فراهم می کند یک خصوصی تر و امن راه از دست زدن به خود فیلم.

پس از راه اندازی در سال گذشته چند شرکت را در آغوش تکنولوژی مدل از Eufy, Arlo و لاجیتک همه کار با آن است. به عنوان جالب به عنوان HomeKit تصویری امن است این سرویس کاملا اساسی تا به حال.

با iOS 14, HomeKit تصویری امن خواهد شد در حال حاضر پشتیبانی از تشخیص چهره و فعالیت مناطق که در آن شما می توانید انتخاب بخشی از یک تصویر است که شما علاقه مند در نظارت است. سابق خواهد شد با استفاده از داده ها از عکس ها به تشخیص مردم است.

این اولین باری خواهد بود که این نوع از ویژگی های ارائه شده توسط یک شخص ثالث سیستم. با توجه نگرانی های امنیتی با برخی از تولید کنندگان دیگر این ویژگی ها می تواند کمک کند تا فشار مصرف کنندگان به استفاده از HomeKit تصویری امن.

مفت اطلاعیه

هوشمند doorbells که حمایت از HomeKit هم اکنون می توانید اطلاعیه ها از طریق دستگاه های. اگر شما یک HomePod خود را سازگار مفت می توانم به شما بگویم که در جلوی درب; اگر شما یک تلویزیون اپل شما یک تصویر-در-تصویر خوراک.

آنها خوب لمس و تکثیر از ویژگی های در دسترس از طریق آمازون اکو هوشمند بلندگو برای حلقه تصویری مفت خط به بالا و از طریق گوگل لانه Hub برای لانه سلام. سوال بزرگ اینجا است که می شود حلقه یا لانه را پشتیبانی اپل ویژگی های ؟

به صورت خودکار تغییر رنگ

نور دارای یک تاثیر بزرگ در راه است که ما احساس و عمل و در حال حاضر HomeKit خواهد بود قادر به تنظیم درجه حرارت رنگ خود را تغییر لامپ به طور خودکار در طول روز برای رفتن سردتر نور در روز و گرمتر نور در شب.

این قابلیت به شما امیدوارم تواند شبیه به خودکار نور تغییر که Dyson Lightcycle جلوه های ویژه گرافیکی را با استفاده از تنها HomeKit باید با کار تمام هوشمند خود از جمله لامپ Philips Hue مدل.

دقیق کشف و اتوماسیون

اپل صفحه اصلی برنامه خواهد بود بهتر است در کشف دستگاه های جدید ظاهر کردن یک روکش هنگامی که وجود دارد یک دستگاه هوشمند در این نزدیکی هست. به نظر می رسد به یک روش مشابه که دستگاه های مانند HomePod کشف می شوند.

هنگامی که دستگاه های یافت شده در این برنامه را پیشنهاد automations برای آن دستگاه کمک به شما به طور خودکار به صفحه اصلی خود را. به عنوان مثال داده شده توسط اپل بود که هنگامی که شما اضافه کردن یک هوشمند درب بازکن درب گاراژ شما را وادار به اضافه کردن یک اتوماسیون که می بندد به طور خودکار زمانی که شما خانه را ترک.

مرتبط با: آیا گوشی من دریافت iOS 14?

سوالات است که ما

به عنوان خوب به عنوان اطلاعیه ها بودند هنوز وجود دارد برخی از مسائل و سوالات که ما لازم نیست که پاسخ به. اولین مشکل بزرگ با HomeKit است که عدم حمایت و وجود دارد بسیاری از محصولات است که کار نمی کند با HomeKit (حلقه لانه و Honeywell به نام چند). بدون گسترده تر پشتیبانی محصول, آن را سخت تر به طور کامل به طور خودکار به صفحه اصلی خود را با استفاده از HomeKit. بخشی از Apple Keynote معرفی ویژگی های جدید ذکر شد که اپل تا به حال باز-منابع HomeKit و کار با آمازون و گوگل در همکاری استاندارد; ما باید برای دیدن چگونه این تابه و اگر این بدان معناست که دستگاه های بیشتری را به کار با اپل و سیستم.

ما نمی تواند ببینید اگر برخی از اساسی ترفند ساخته شده اند به صفحه اصلی برنامه به آن را بیشتر کنترل. برای مثال هیچ گزینه ضامن برای چراغ بنابراین شما می توانید برنامه های هوشمند سوئیچ به نوبه خود چراغ روشن یا خاموش; و Arlo ایستگاه پایه پشتیبانی نمی شود در HomeKit بنابراین شما نمی توانید تغییر حالت بدون استفاده از Arlo برنامه.

به عنوان کامل سیستم عامل منتشر شده بعد از این سال ما قادر به آوردن شما به روز رسانی و بیشتر در عمق نگاهی به ویژگی های ماه های آینده.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن