گوگل ارائه: چگونه به تماشای امروز اعلام بزرگ

پس از یک جای غیر معمول نشان میدهد در هفته گذشته که شاهد اعلام نرخ جدید عکس ضربه محکم و ناگهانی و چند پروژه دیگ

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

پس از یک جای غیر معمول نشان میدهد در هفته گذشته که شاهد اعلام نرخ جدید عکس ضربه محکم و ناگهانی و چند پروژه دیگر از حق رای دادن گوگل شرکت را به پرده و در عین حال یکی دیگر از عنوان بعد از امروز.

بسیاری پیش بینی می کنند که امروز اعلام خواهد شد جانشین به گوگل اجازه دهید Pikachu و اجازه دهید به Eevee شاید مقابله با نسل بعدی از هیولا جیب در عین حال یکی دیگر از احیای یک ماجراجویی کلاسیک.

اما به عنوان شرکت گوگل ثابت کرده است که وقت و زمان دوباره آن می تواند در عین حال یکی دیگر از سرد تعجب هیچ یک از ما برای آماده. آن را ساخته شده است شهرت اخلال انتظارات و ما انتظار داریم که امروز ارائه خواهد بود.

چگونه به سازمان دیده بان گوگل ارائه جریان

شما قادر خواهید بود برای گرفتن امروز گوگل در ارائه 2pm BSTو انتظار می رود به گذشته حدود 11 دقیقه است. که بیش از زمان کافی برای به نمایش گذاشتن یک عنوان جدید و ما را با مناسب و معقول نگاه اجمالی آنچه در آن همه مورد بنابراین امیدوارم این شرکت قصد دارد برای انجام دقیقا همان است که.

ما به ارائه یک لینک به جریان زیر, بنابراین شما حتی نمی باید به ترک این صفحه برای گرفتن تمام عمل آن را به عنوان اتفاق می افتد:

هفته گذشته شاهد انتشار جزیره زره پوش برای گوگل شمشیر و سپر اقدام به عنوان بانک توسعه ای برای بازی, دمدمی مزاجی, آخرین RPG. ما بازی را از طریق آن در حال حاضر و آن را لذت بخش کمی ماجراجویی در درجه اول در حال وقوع در سراسر یک منطقه با یک فراوانی از عکس های جدید و آلبوم به کشف. ما باید یک بررسی در سایت در روزهای آینده.

در حال حاضر در اینجا یک نگاه اجمالی در ما 4/5 حکم برای پایه بازی: "عکس شمشیر و سپر بسیار عالی ورود در بازی آخرش را یاد حق رای دادن, هل دادن سری به جلو در برخی از راه های هیجان انگیز در حالی که هرگز فراموش ریشه ساخته شده است که آن را خیلی دوست داشت در وهله اول است." نگه داشتن چشم در بررسی مورد اعتماد برای همه, اخبار امروز, آینده, اعلام, پس ما توان پوشش همه چیز را که آمده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب