چگونه به دانشجو تخفیف در حق بیمه Spotify در

Spotify یک ترک موسیقی محصول با یک انتخاب عظیمی از آهنگ ها و پلت فرم قوی برای پادکست ها. اما برای دانش آموزان £

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

Spotify یک ترک موسیقی محصول با یک انتخاب عظیمی از آهنگ ها و پلت فرم قوی برای پادکست ها. اما برای دانش آموزان £9.99 در هر ماه قیمت ممکن است کمی بیش از حد به درخواست. در اینجا این است چگونه می توانید دانشجویی تخفیف در حق بیمه Spotify در برای سهولت بار در کیف پول خود را.

شما ممکن است در حال حاضر به امضا کردن به Spotify در حق بیمه و یا مشتاقانه در انتظار یک پیشنهاد درست مثل این یکی به حکم غواصی به اشتراک موسیقی. در هر صورت شما می توانید آرزو دانشجویی تخفیف.

بر خلاف برخی دانشجویی تخفیف ارائه می دهد هر کسی که یک دانش آموز واجد شرایط برای دریافت 50 ٪ off – آوردن هزینه پایین برای فقط £4.99 در هر ماه. برخی از نیاز شما را به استفاده از سایت های مانند TOTUM از NUS, StudentBeans یا Unidays. در حالی که شما می توانید با استفاده از TOTUM Spotify با استفاده از خود سیستم تایید بیش از حد.

مرتبط: بهترین خدمات جریان موسیقی

چگونه به دانشجو تخفیف در حق بیمه Spotify در

این فرایند چگونه به دانشجو تخفیف در حق بیمه Spotify در است فوق العاده ساده است.

Spotify استفاده خود را به منظور بررسی وضعیت دانشجویی است به نام SheerID که به سادگی تایید دانشجویی خود وضعیت خود را با دانشگاه, نهاد, و شما آماده برای رفتن. بنابراین در اینجا این است که چگونه گام به گام راهنمای در مورد چگونه به Spotify در حق بیمه دانشجویی تخفیف:

  1. در حال حاضر Spotify Premium ؟ رفتن به Spotify در سایت و انتخاب گزینه "نمایش" و سپس "ثبت نام" و سپس جست و خیز به مرحله 4 در این لیست
  2. اگر شما در حال حاضر نیست که یک حساب کاربری رایگان ثبت نام به Spotify در
  3. در صفحه اصلی کلیک کنید "ارتقاء" در گوشه بالا سمت راست
  4. را انتخاب کنید "سعی کنید Premium Free" (یا آن را ممکن است می گویند "دریافت حق بیمه Spotify در" اگر شما با استفاده از یک محاکمه رایگان قبل)
  5. بعدی را انتخاب کنید "تغییر طرح"
  6. سر به "اشتراک حق بیمه دانشجویی" و انتخاب گزینه "دریافت دانشجویی"

مرتبط با: Spotify فقط ساخته شده بزرگترین پادکست splash – و آن سیب را از دست دادن

در حال حاضر به منظور بررسی وضعیت دانش آموز خود را با استفاده از SheerID:

  1. پر کردن فرم درخواست برای برخی از اطلاعات شخصی و دانشجویی خود را از وضعیت
  2. را انتخاب کنید "تایید" در هنگام تکمیل
  3. پس از تایید شما یک ایمیل با دستورالعمل برای نهایی خود را در وضعیت و چگونگی راه اندازی پرداخت جزئیات

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن