Apex افسانه خواهد بود که به سوئیچ با پشتیبانی از Crossplay

با تمام محبوبیت و اعتیاد به مواد مخدره اطراف نبرد رویال سبک بازی مانند Fortnite آن را واقعا به عنوان یک شگفتی

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

با تمام محبوبیت و اعتیاد به مواد مخدره اطراف نبرد رویال سبک بازی مانند Fortnite آن را واقعا به عنوان یک شگفتی آمده که EA در نهایت اعلام کرد که بازی های خود را راس افسانه. بازی خارج شده و در حالی که برای در حال حاضر و در دسترس است بر روی سیستم عامل مانند Xbox One, PS4 و PC.

تبلیغات

اما برای نینتندو سوئیچ پارسه که ممکن است احساس کمی از سمت چپ شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که EA اعلام کرده است که Apex افسانه خواهد شد راه اندازی در پاییز سال 2020 برای سوئیچ. پس از چند نفره بازی ها واقعا فقط به عنوان خوب به عنوان تعدادی از مردم به بازی آنها crossplay پشتیبانی نیز تایید شده است.

این بدان معنی است که بازیکنان که بازی بر روی سوئیچ همچنین قادر خواهد بود به بازی با دیگر بازیکنان در سیستم عامل های دیگر مانند Xbox One, PS4 و PC. این باید ایجاد یک استخر بزرگتر از بازیکنان که پارسه می توانید در برابر آن خواهد آن را به یک تجربه لذت بخش تر. راه اندازی بر روی نینتندو سوئیچ همچنین بدان معنی است که این بازی در نهایت رفتن تلفن همراه به عنوان سوئیچ می کند و اجازه می دهد بازیکن برای گرفتن آن با آنها را بر روی بروید.

ما قبلا شنیده ام که EA در حال برنامه ریزی برای راه اندازی بازی در دستگاه های تلفن همراه بعد از این سال, اما این سوئیچ می تواند ضرب و شتم آنها را به فرض آن را راه اندازی قبل از آن.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Apex افسانه, EA, نینتندو, نینتندو, سوئیچ, PS4, بخار (شیر) و ایکس باکس یکی از.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن