آی فون فرمت تصویر باعث شده است برخی از دانش آموزان به شکست خود AP امتحانات

با توجه به این واقعیت است که ما یک دوربین بر روی تلفن های ما آن را آسان برای رفتن ماشه خوشحال با آنها و ضربه م

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

با توجه به این واقعیت است که ما یک دوربین بر روی تلفن های ما آن را آسان برای رفتن ماشه خوشحال با آنها و ضربه محکم و ناگهانی همه چیز را در دید. به عنوان یک نتیجه, ما تلفن را ذخیره سازی می توانید پر کنید تا به سرعت به همین دلیل است که شرکت هایی مانند اپل معرفی شده اند HEIC فرمت فایل. این است که اساسا یک فرمت فایل است که باعث می شود عکس ها در اندازه فایل کوچکتر در مقایسه با بیشتر فرمت های سنتی مانند JPG.

تبلیغات

ایده این است که با ساخت فایل های کوچکتر این اجازه را به کاربران فشار در عکس های بیشتر بر روی دستگاه های خود را. متاسفانه برای دانش آموزان در نظر گرفتن AP آزمون آنلاین, این واقعیت است که تصویر خود فایل نیست به رسمیت شناخته شده توسط سیستم باعث شده است که برخی از آنها به شکست منجر, که به نوبه خود بدان معنی است که آنها نیاز به انجام جایگزینی آزمون.

برای کسانی که نا آشنا در بخشی از این AP را آنلاین امتحان شامل نوشته شده جزء. دانش آموزان نیاز به نوشتن پاسخ های خود را پایین ضربه محکم و ناگهانی یک عکس و ارسال آن به وب سایت. به عنوان در هر College Board, پرسش و پاسخ, پشتیبانی فرمت های فایل شامل JPG, JPEG و PNG. برخی از دانش آموزان با استفاده از آی فون (که موجب صرفه جویی در عکس به عنوان HEIC به طور پیش فرض) زد به مسائل در حالی که آپلود عکس های خود را.

این به نظر می رسد مربوط به قطعی ما تا به حال شنیده ام در مورد قبل از آن که ناشی از دانش آموزان به شکست در امتحان به عنوان آنها قادر به تکمیل آن در زمان. که می شود گفت, کالج هیئت مدیره آنجا آمده تا با یک راه حل جدید است که خواهد شد آدرس آینده آزمون. باید وجود داشته باشد یک شکست در ارائه دانش آموزان را در حال حاضر دریافت یک اعلان می شود و از شما خواسته برای ارسال پاسخ های خود را از طریق ایمیل که در آن HEIC فایل ها به طور خودکار تبدیل به JPEG.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره آموزش و پرورش و آی فون. منبع: theverge



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن