اپل به روز رسانی جدید خود را کاهش می دهد مک بوک عمر باتری خود را برای بهبود طول عمر

که به تازگی منتشر شده macOS کاتالینا 10.15.5 به روز رسانی جدید مدیریت باتری از ویژگی های است که باید معنی شما

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

که به تازگی منتشر شده macOS کاتالینا 10.15.5 به روز رسانی جدید مدیریت باتری از ویژگی های است که باید معنی شما لازم نیست که به مبادله از مک خود را به آب بسته کاملا به عنوان اغلب.

با توجه به یک پست از اپل در مورد ویژگی های جدید آن را به "کاهش نرخ که در آن باتری خود را در سنین شیمیایی."

مرتبط: بهترین مک بوک 2020

این ابزار به تجزیه و تحلیل الگوهای مصرف و کاهش حداکثر شارژ در باتری درآمده است. با محدود کردن که بالا شارژ محدودیت ابزار را کاهش می دهد مقدار از 'فصل' که باتری خود را در معرض.

هر کس نمی خواهد خوش آمدید ایده مصنوعی کوتاه عمر باتری پس از اپل ساخته شده است مطمئن شوید که شامل یک 'خاموش' را فشار دهید بر روی ویژگی های جدید. با غیرفعال کردن این ویژگی به این معنی شما می تواند شارژ باتری خود را کامل ضربت سخت زدن که ممکن است در مفید آمده است اگر شما در حال برنامه ریزی یک سفر طولانی است.

برای دسترسی به تنظیمات جدید شما نیاز به پیگیری کردن آخرین به روز رسانی. اگر این نشده در حال حاضر در حال ظهور در مک بوک خود را به طور خودکار به سادگی راه اندازی سیستم تنظیمات کلیک کنید و سپس در نرم افزار به روز رسانی. این پس از آن باید سریع دانلود برای شروع – آن را در زمان 30 دقیقه به روز رسانی در دستگاه های ما, بنابراین مطمئن شوید که جلسه خود را ندارد برخورد با هر کار می نامد.

هنگامی که شما تا به تاریخ با آخرین دانلود, شما می توانید پیدا کردن از سلامت باتری گزینه مدیریت با رفتن به تنظیمات سیستم > محافظ انرژی > سلامت باتری.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

در علاوه بر این به باتری سلامت, ویژگی های اپل نیز کهنه در FaceTime به روز رسانی است که اجازه می دهد تا شما را به خاموش کردن از ویژگی های آزار دهنده است که گسترش می یابد زمان-سخنرانان تصویری بر روی صفحه نمایش.

این به روز رسانی همچنین شامل برخی از پالایش به کالیبراسیون در نرم افزار نمایش XDR که به شما اجازه تنظیم نقطه سفید و درخشندگی برای مطابقت با تنظیمات خود را.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن