USPTO می گوید هوش مصنوعی نمی تواند از نظر قانونی اعتبار به عنوان یک مخترع

ایده کلی پشت سر ثبت اختراع و قانون کپی رایت است که هر کس آن را ایجاد و یا می آید تا با ایده باید در نظر گرفته

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

ایده کلی پشت سر ثبت اختراع و قانون کپی رایت است که هر کس آن را ایجاد و یا می آید تا با ایده باید در نظر گرفته شود به عنوان خالق خود و یا مخترع. اما اگر خالق نبود انسان است ؟ اگر چه این ایده برای یک محصول و یا خدمات و یا اختراع شد و در واقع ایجاد یک کامپیوتر مانند هوش مصنوعی ؟

تبلیغات

در حالی که ما نمی تواند صحبت می کنند به سیستم های حقوقی در کشورهای دیگر تا آنجا که USPTO نگران است هیچ یک هوش مصنوعی نمی تواند از نظر قانونی اعتبار به عنوان یک مخترع. این است که بر اساس ثبت نام به USPTO برای یک زن و شوهر از اختراع ثبت شده – اضطراری چراغ قوه و یک شکل تغییر نوشیدن ظرف که ایجاد یک سیستم هوش مصنوعی به نام DABUS.

مصنوعی مخترع پروژه ثبت اختراع ثبت اختراع از طرف DABUS' خالق Stephen تالر که در آن آنها استدلال می کنند که پس از تالر خود را نمی باید هر گونه تخصص در آن انواع محصولات او نمی تواند آمد تا با ایده های خود و در نتیجه DABUS اعتبار باید به عنوان مخترع آن اختراع ثبت شده است.

اما USPTO را رد کرد که مفهوم و اشاره کرد به سمت زبان در حال حاضر استفاده می شود در ایالات متحده ثبت اختراع قانون که در آن با استفاده از عبارت "هر کس" در اشاره به مخترعان در نتیجه ساختن آن غیر ممکن است برای DABUS در نظر گرفته شود به عنوان مخترع آن اختراع ثبت شده است. این AIP قبلا ثبت شده برای شبیه درخواست در انگلستان و اروپا اگر چه بر اساس زمان کلمات در قانون هر دو بدن را به طور مشابه را رد کرده و برنامه های مشابه قانونی تفسیر قانون است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی) حقوقی و ثبت اختراع. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن