LG مخملی اواسط محدوده گوشی های هوشمند اعلام کرد

پیش از آن در مارس ال جی شروع به آزار دادن یک گوشی هوشمند جدید که در آن از آن خواهد بود اتخاذ یک طراحی جدید در

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

پیش از آن در مارس ال جی شروع به آزار دادن یک گوشی هوشمند جدید که در آن از آن خواهد بود اتخاذ یک طراحی جدید در مقایسه با ال جی گوشی های دیگر. لقب LG مخملی این شرکت همچنان به اذیت کردن, گوشی, از جمله برخی از مشخصات آن و برای کسانی که علاقه مند هستند, LG مخملی شده است رسما اعلام کرد بیش در کره جنوبی.

تبلیغات

بر اساس مشخصات آن این است که برای رفتن به یک دستگاه بالا پایان. ما به دنبال در استفاده از Qualcomm Snapdragon 765 چیپ ست به جای Snapdragon 865 است که در گوشی های هوشمند گل سرسبد مانند LG V60. آن را, اما ورزش های عظیم 6.8 اینچ صفحه نمایش و در زیر هود یک 4,300 میلی آمپر باتری.

ما نیز به دنبال 8GB RAM, 128 GB از ذخیره سازی و سه دوربین نصب بر روی پشت که LG قبلا به عنوان یک "raindrop" طراحی شده است. راه اندازی شامل یک 48MP اصلی سنسور دوربین های 8MP فوق العاده گسترده ای دوربین و یک 5MP سنسور عمق. این گوشی نیز با یک جک هدفون 3.5 mm خبر بزرگ برای کسانی که هنوز هم ترجیح می دهند با استفاده از هدفون های سیمی.

همانطور که برای آن قیمت LG مخملی است که در قیمت 899,800 برنده در کره جنوبی که تقریبا تبدیل به 700 دلار در ایالات متحده است. در حالی که این ورزش در اواسط محدوده مشخصات این 700 دلار برچسب قیمت است و نه تند. این تبدیل مستقیم که بدان معنی است که زمانی که آن را منتشر stateside, قیمت نهایی می تواند متفاوت باشد. ال جی است و انتظار می رود برای به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در مورد راه اندازی جهانی به زودی پس از بررسی با ما برای اطلاعات بیشتر.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره LG. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن