فوق العاده شده اپل تلویزیون 4K 'آماده به کشتی' – گزارش

اپل آماده است تا به راه اندازی یک نسخه جدید از آن اپل تلویزیون 4K set-top با توجه به برجسته توییتر leaker. جان

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

اپل آماده است تا به راه اندازی یک نسخه جدید از آن اپل تلویزیون 4K set-top با توجه به برجسته توییتر leaker.

جان Prosser reckons این شرکت به اتمام کار بر روی یک مدل جدید طراحی شده توسط A12X پردازنده با انتخاب 64GB و 128GB از ذخیره سازی. این leaker حتی ارائه یک مدل پتانسيل نام – نپتون T1125.

این leaker همچنین ادعا می کند که تصاویر این مدل های جدید که می تواند به اشتراک گذاشته نمی شود زیرا آنها می تواند شناسایی منبع اطلاعات است که ظاهرا اپل کارمند.

اگر نشت می آید به ثمر رسیدن این امر نشان دهنده قدرت قابل توجهی افزایش بیش از این زمان اپل مدل تلویزیون اجرا می شود که این A10X پردازنده و تنها ارائه می دهد 32/64GB ذخیره سازی گزینه های. این A12X پردازنده از سال 2018 نیز قدرت نسل سوم 12.9 اینچی اپل, نرم افزار, بنابراین ما در حال صحبت کردن در مورد افزایش مناسب و معقول در اینجا.

آن را به احتمال زیاد اپل به دنبال افزایش قدرت در دسترس برای کمک به توسعه دهندگان ایجاد بازی برای اپل, گذرگاه طاقدار, سرویس اشتراک, اگر این است که واقعا تاکتیک. ما متوجه مسائل هنگامی که با استفاده از مدل فعلی به بازی بازی است که می گویند کمی افزایش قدرت نمی خواهد به نفع همه چیز.

مرتبط با: تلویزیون اپل 6 لیست علاقه مندی های

فعلی اپل تلویزیون 4K ارائه می کند HDR محتوا و همچنین Dolby Atmos صوتی کاربر ارائه شده است و سازگار با تلویزیون و صفحه اصلی صوتی مجموعه. در این مثال وجود ندارد بسیار به بر بهبود یافته است.

مانند این ممکن است یکی از اپل ساکت تر سخت افزار تازه است. Prosser, مرد پشت صفحه فناوری reckons آن را می تواند رها کردن در هر زمان. او وعده یک به روز رسانی اگر او می شود کلمه از یک تاریخ.

ما می شود بیشتر علاقه مند در قیمت به صداقت. 64GB Apple TV 4K هزینه $199/£199 است که راه گران تر از مقایسه مجموعه جعبه بالا از آمازون که همچنین ارائه 4K HDR و صدای کنترل با الکسا.

امروز صدای جیر جیر می آید پس از یک روز گذشته ادعا تاپیک جدید iMac و AirPods آماده به فروشگاه است که می تواند همچنین می رسند imminently. عدم محبوبیت در اپل است که توسط شرکت بازاریابی گورو فیل شیلر رها کردن بلوک چکش بر روی او. را از آن چه شما خواهد شد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن