تویوتا اعلام فراخوان بیش از 700 ، 000 Prius وسایل نقلیه بیش از نرم افزار عیب

در اوایل روز خودرو وجود دارد هیچ چیز مانند پردازنده رایانه و ماشین خیلی خیلی صرفا مکانیکی. برای اکثر خودرو این

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399
در اوایل روز خودرو وجود دارد هیچ چیز مانند پردازنده رایانه و ماشین خیلی خیلی صرفا مکانیکی. برای اکثر خودرو این روزها هنوز هم تا حد زیادی مکانیکی اما در حال حاضر با کامپیوتر به آنها ساخته شده است که باید نرم افزار برای کنترل بهتر و لحن خوب ماشین در هزاران راه.
تبلیغات

متاسفانه, ورود تکنولوژی به این معنی است که وجود دارد مسائل بیشتر برای مقابله با, به طوری که تویوتا اعلام کرده است که آنها را آغاز کرده اند به یاد بیش از 700 ، 000 Prius و Prius V وسایل نقلیه در سراسر جهان به نقص نرم افزار. این شامل 267,000 وسایل نقلیه در ایالات متحده به تنهایی.

با توجه به تویوتا "درگیر وسایل نقلیه طراحی شده بودند برای ورود به یک حالت رانندگی ایمن در پاسخ به برخی از سیستم ترکیبی گسل. تویوتا پیدا کرده است که در موقعیت های نادری خودرو ممکن است وارد یک حالت رانندگی ایمن را به عنوان در نظر گرفته شده. اگر این اتفاق می افتد, این وسیله نقلیه می تواند از دست دادن قدرت و غرفه. در حالی که قدرت فرمان و ترمز باقی خواهد ماند عملیاتی یک خودرو غرفه در حالی که رانندگی در سرعت های بالاتر می تواند باعث افزایش خطر سقوط است."

اتومبیل ارسال به تویوتا خواهد شد به روز رسانی به نسخه های جدیدتر نرم افزار است که پچ این موضوع و اگر وجود دارد هر گونه مسائل که ممکن است اتفاق افتاده به عنوان یک نتیجه از این نرم افزار مانند اینورتر شکست شرکت را نیز جایگزین آن قسمت را بدون پرداخت هزینه اضافی. خوشبختانه به نظر نمی رسد به هر گونه حوادث که اتفاق افتاده با توجه به این نرم افزار نقص وجود دارد که.

اگر شما خود را یک 2013-2015 پریوس یا 2014-2017 Prius V, سپس شما ممکن است بخشی از این فراخوان. تویوتا خواهد بود به اطلاع مشتریان در مورد این فراخوان با اواخر ماه اوت.

در زمینه حمل و نقل. بیشتر بخوانید درباره تویوتا. منبع: اطاق ماشین چاپ.تویوتا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن