Cyberpunk 2077 شب سیم: چگونه به تماشای امشب رویداد بزرگ برای RPG

CD Projekt Red تنظیم شده است برای برگزاری یک دیجیتال رویداد برای Cyberpunk 2077 شناخته شده به عنوان شب سیم بعد

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

CD Projekt Red تنظیم شده است برای برگزاری یک دیجیتال رویداد برای Cyberpunk 2077 شناخته شده به عنوان شب سیم بعد از امروز است که به ویژگی های فراوانی جدید, گیم پلی, داستان و جزئیات دیگر به صورت بسیار پیش بینی RPG.

شب سیم اساسا استودیو لهستانی پاسخ به یک E3, ارائه, است, آینده در خود قالب منحصر به فرد در حال حاضر سالانه نشان می دهد شده است متاسفانه با توجه به لغو Covid-19. این عوارض نشده متوقف اعتیاد به مواد مخدره قطار هر چند با میلیون ها نفر از بازیکنان هیجان زده برای دیدن بیشتر از بازی پیش از آن در ماه نوامبر انتشار. پیش نمایش نیز پس از ورود به نشان می دهد. ما متاسفانه نمی باید فرصتی برای بازی کردن آن خواهد شد آوردن شما یک دسته از گیم پلی جدید اطلاعات در هر صورت.

Cyberpunk 2077 شب سیم تاریخ و زمان – زمانی که در آن است ؟

CD Projekt Red تایید کرد که Cyberpunk 2077 شب سیم رویداد برگزار خواهد شد در 5pm BST/9 PT و ارائه خواهد شد 25 دقیقه نگاه اجمالی در آینده عنوان شده است. ما می توانیم انتظار جدید, تریلر جدید گیم پلی و مکالمات با توسعه دهندگان بازی غواصی در پشت صحنه چگونه چنین پروژه بلند پروازانه با هم قرار داده شد.

Cyberpunk 2077 شب سیم جریان – که در آن می توان آن را?

ارائه خود را در دسترس خواهد بود به تماشای این شرکت Twitch و یوتیوب کانال. ما تصور رسمی لینک ظهور خواهد کرد و نزدیک به خودی خود نشان می دهد و ما را مطمئن شوید که بیش از حد عبارتند از آن را در اینجا هنگامی که آن را ندارد. اگر شما نمی توانید آن را گرفتن زندگی کل نشان می دهد در کنار آن فردی تریلر به احتمال زیاد خواهد شد در دسترس برای مشاهده و بلافاصله پس از آنها نشان داده شده است بنابراین شما می توانید تمام بهترین بیت بدون هر گونه مسائل.

Cyberpunk 2077 است برای آزادی در 19 نوامبر سال 2020 برای PS4, Xbox One و PC. CD Projekt Red نیز تایید آن خواهد شد قابل پخش بر روی کنسول های نسل بعدی با ارتقاء رایگان برای آینده صاحبان موجود. اختصاصی ارتقاء برای ماشین آلات جدید خواهد بود که پس از آزادی احتمالا معرفی یک دسته از بصری و ارتقاء عملکرد برای بلند پروازانه عنوان.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن