از کوره در رفته موجودی یک کارت جدید در حال آمدن به سحر و جادو: گردهمایی عرصه

سحر و جادو: گردهمایی عرصه هسته مجموعه 2021 طراحی است تا کنون نزدیک و جادوگران از ساحل را فراهم کرده است, اعتما

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

سحر و جادو: گردهمایی عرصه هسته مجموعه 2021 طراحی است تا کنون نزدیک و جادوگران از ساحل را فراهم کرده است, اعتماد, بررسی, با یک نگاه منحصر به فرد در یکی از مجموعه کارت های جدید.

ما همچنین صحبت با برخی از ذهن پشت سحر و جادو گردهمایی کردن بر نحوه آینده این مجموعه را تلاش برای ایجاد دلهره آور بازی کارت به مراتب بیشتر قابل دسترس برای تازه واردان بالقوه. اما در ابتدا, اجازه دهید این علاوه بر جدید.

از کوره در رفته موجودی است یک لحظه مشترک طلسم کارت متعلق به رنگ آبی و هزینه های دو مانا به بازیگران بر روی زمین در هر زمان داده شده. آن است که قادر به تبدیل بازی جزر و مد اگر مورد استفاده قرار گیرد به طور موثر به اندازه کافی.

این اجازه می دهد تا شما را به منظور جلب یک کارت و سپس قرعه کشی کارت برابر با تعداد کارت به نام کوره در رفته و موجودی خود را در قبرستان. بنابراین به نظر می رسد شما نیاز به یک آگاهی زیادی از عرشه خود را طرح واقعا امکان استفاده از این کارت. طرفداران هاردکور ممکن است پیدا کردن آن شبیه به 'انباشته دانش" و "موجودی" از گذشته ست.

Magic The Gathering

کارت توضیحات جای تعجب است لودگی با زنان برجسته در بسته بندی کارت دور وسایل خود را در یک عجله به او فواره "یکی دیگر از روستای دیگری angry mob. چرا من حتی زحمت باز کردن?" ما احساس می کنیم شما از کوره در رفته, موجودی. ما احساس می کنیم شما.

Magic The Gathering: در عرصه هسته 2021 مجموعه راه اندازی خواهد شد در ژوئن 25 با مجموعه ای از هیجان انگیز کارت های جدید. جادوگران از ساحل امید این خواهد بود یک نقطه ورود برای تازه واردان گفتن بررسی مورد اعتماد که "این مجموعه یک تن به ارائه هر دو نوع از بازیکنان خوب ابزار یادگیری ترشح کارت قدرتمند و یک نمونه از انواع مختلف سرگرم کننده بازی را ارائه کرده است."

"این همیشه یک متعادل کننده عمل می کنند زمانی که شما در حال تلاش برای ایجاد یک مجموعه ای از کارت های که به خوبی کار خواهد کرد برای کسی که بازی اول خود را در بازی از سحر و جادو و کسی که خود را به بازی هزارم بازی. هسته مجموعه 2021 تیم واقعا به چالش افزایش یافت" مارک Heggen محصول معمار در سحر و جادو: جمع آوری به ما می گوید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن