صفری در حال حاضر قادر به شناسایی اگر رمز عبور خود را شکسته شده است

در طول سال ما آمده ایم در سراسر مختلف گسترده ارسال ها از پایگاه داده های مشتری. به عنوان یک نتیجه, شانس خوب وج

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

در طول سال ما آمده ایم در سراسر مختلف گسترده ارسال ها از پایگاه داده های مشتری. به عنوان یک نتیجه, شانس خوب وجود دارد که یکی از حساب های خود را در خارج وجود دارد ممکن است به خطر بیافتد. در حالی که این مشکل یکی از راه های شما می توانید منزوی کردن این موضوع خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که تمام حساب های خود را با استفاده از کلمات عبور مختلف.

تبلیغات

ایده این است که اگر شما با استفاده از یک رمز عبور های مختلف برای تمام حساب های خود را محدود چگونه بسیاری از حساب های یک هکر می تواند نقض. برای macOS کاربران خبر خوب این است که اگر شما با استفاده از سافاری به عنوان مرورگر خود را تغییر آینده برای صفری در macOS Big Sur بروز توانایی برای صفری به تشخیص زمانی که شما با استفاده از یک رمز عبور است که ممکن است نقض شده است و یا به خطر بیافتد.

این شامل صفری چک کردن در برابر یک پایگاه داده شناخته شده به بیرون درز کلمه عبور برای دیدن اگر رمز عبور شما با استفاده از می تواند بخشی از آن است. اگر آن است, سپس شما ممکن است درخواست می شود تا شاید آن را تغییر دهید و یا استفاده از یکی از جدید. این دقیقا یکی از ویژگی های جدید در هر se به عنوان گوگل قبلا راه اندازی یک رمز عبور معاینه ابزار برای به انجام رساندن همان چیزی که. Mozilla Firefox مرورگر همچنین می آید با ویژگی های مشابه به آن ساخته شده.

ما که با استفاده از بسیاری از کلمات عبور مختلف می تواند دشوار است به یاد داشته باشید اما شما می توانید از راهنمای ما در چگونه به استفاده از یک برنامه مدیریت رمز عبور به یاد بگیرند که چگونه برای مدیریت رمزهای عبور شما و یا شما همچنین می توانید بررسی کنید که چگونه برای ایجاد یک رمز عبور قوی به آن را سخت تر برای هکرها برای حدس اعتبار ورود خود را.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره Macos, Safari و امنیتی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن