چگونه به تغییر دیزنی خود را به همراه رمز عبور

تعجب کنید که چگونه به تغییر دیزنی خود را به همراه رمز عبور ؟ این که آیا شما در حال انجام یک روال رمز عبور به ر

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

تعجب کنید که چگونه به تغییر دیزنی خود را به همراه رمز عبور ؟ این که آیا شما در حال انجام یک روال رمز عبور به روز رسانی و یا شما مجبور به عمل توسط کسی که در تلاش برای شکستن به حساب خود را در اینجا چیزی است که شما نیاز به انجام است.

برای تغییر رمز عبور به طور منظم به سادگی ورود به حساب کاربری خود در دیزنی به علاوه وب سایت (و یا از طریق نرم افزار) و بسته به نوع دستگاه شما با استفاده از ضربه بزنید و یا با کلیک بر دیزنی خود را به همراه مشخصات آیکون. اگر شما در حال تلاش برای پیدا کردن آن به احتمال زیاد خواهید بود nestled در یکی از گوشه های.

مرتبط: چگونه برای پیدا کردن دیزنی به علاوه' 4K فیلم و تلویزیون را نشان می دهد

از منوی کشویی که به نظر می رسد آمار 'حساب' و در صفحه بعدی شما خواهید دید که گزینه ای برای تغییر رمز عبور خود را.

همانطور که با تمام رمز و تغییرات توصیه می کنیم با استفاده از یک به طور کامل آشنا نیستند مجموعه ای از حروف و اعداد با شخصیت های خاص و حروف گنجانده شده است. شما پس از دریافت ایمیل تایید رمز عبور را تغییر دهید.

اگر شما نگران حساب شما ممکن است به خطر بیافتد شما می توانید از کد خطا 86 هنگامی که در تلاش برای ورود به سیستم همراه با این پیام: "ما ببخشید; این حساب کاربری مسدود شده است."

در این مورد ما توصیه می بازنشانی رمز عبور خود را و تماس با دیزنی برای پشتیبانی. خود را برای تنظیم مجدد دیزنی به همراه رمز عبور مراحل زیر را:

  • در دیزنی پلاس خوش آمدید صفحه, را انتخاب کنید ورود به سیستم
  • را وارد کنید آدرس ایمیل خود را
  • آمار ادامه
  • انتخاب کلمه عبور فراموش شده ؟
  • دیزنی ارسال خواهد شد شش رقمی رمز عبور به آدرس ایمیل شما (آن را ممکن است تا 15 دقیقه به وارد)
  • کد خود را وارد کنید در دیزنی Plus
  • ایجاد یک رمز عبور جدید برای حساب کاربری خود شوید

اگر شما لازم نیست خود را دریافت رمز عبور (مطمئن شوید که شما را بررسی کنید پوشه اسپم) تماس دیزنی به علاوه' تیم خدمات مشتری است که تبلیغ به عنوان در دسترس 24/7. برای دریافت در تماس با آنها را در پایین حرکت به پایین این صفحه.

مرتبط با: Netflix بکشد در مقابل دیزنی Plus

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن