Asus Zenfone 7 تا به طور جدی دانلود ترفند دوربین

اسوس امروز رسماً از ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro رونمایی کرد. جانشینان ZenFone 6 نمایش 90Hz و طرح بندی دوربین تلن

توسط POSHTIBANNEWS در 5 شهریور 1399

اسوس امروز رسماً از ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro رونمایی کرد. جانشینان ZenFone 6 نمایش 90Hz و طرح بندی دوربین تلنگر سه گانه نوآورانه ویژگی.

هر دو ZenFone 7 و 7 طرفدار ارائه یکسان 6.67 اینچ (2400×1080 وضوح) نمایش NanoEdge AMOLED، با تطبیق نرخ تازه کردن 90Hz برای اسکرول صاف.

هر دو گوشی همچنین ویژگی های اولین تلنگر سه گانه جهان جلو و عقب ماژول دوربین – یک گام به بالا از ZenFone 6 دو سنسور. طرح شامل سونی IMX686 64MP دوربین زاویه گسترده با دیافرات f/1.8, سونی IMX363 12MP دوربین فوق العاده گسترده ای قادر به عکس های ماکرو 4cm و یک دوربین تله فوتو با زوم نوری 3x و تا زوم دیجیتال 12x وجود دارد. مدل Pro همچنین دارای ثبات تصویر نوری ۴ محوره است.

مرتبط: بهترین تلفن

مکانیسم تلنگر توسط یک موتور استپر ساده تر و قدرتمندتر رانده می شود و اسوس یک حسگر زاویه را معرفی کرده است تا اطمینان حاصل شود که دوربین تلنگر همیشه در موقعیت امنی قرار دارد و سه موقعیت تلنگر مورد علاقه خود را برای تعویض سریع بین زوایای حفظ می کند.

کلید هوشمند ZenFone 6 شده است با دکمه قدرت در کنار تلفن ترکیب شده است برای انجام تقریبا همه چیز. از کلید می توان برای روشن و خاموش کردن ۷، خواب و بیدار کردن، راه اندازی دستیار گوگل، راه اندازی میانبرهای قابل سفارشی و به عنوان حسگر اثر انگشت گوشی استفاده کرد.

هر دو گوشی ویژگی های بزرگ 5،000 میلی ساعت باتری با شارژ سریع 4.0 و پشتیبانی از Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.1.

مرتبط: بهترین گوشی آندروید

در حالی که دو مدل استفاده از ویژگی های مشابه، چند perks به انتخاب طرفدار بیش از 7 به طور منظم وجود دارد.

7 توسط اسنپ دراگون Qualcomm 865 5G SoC و آدرنو 650 GPU تغذیه می شود، در حالی که 7 طرفدار با چیپست 865 پلاس 5G و GPU آدرنو بسته بندی شده است. 7 همچنین شامل 128GB ذخیره سازی, در حالی که 7 طرفدار دارای 256GB. 7 می آید در گزینه های رم 6 و 8GB, در حالی که طرفدار می آید در تنها 8GB.

Asus Zenfone 7 و Zenfone 7 طرفدار در دسترس خواهد بود در پاستل سفید و شفق قطبی سیاه و سفید در سراسر جهان از سپتامبر 1, با قیمت گذاری تایید می شود.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن