Gmail می شود بزرگترین لرزش تا کنون گوگل به 'خانه بهتر برای کار'

گوگل بازسازی Gmail به طور کامل ادغام دیگر ابزارهای ارتباطی مانند چت و اتاق های ملاقات و بهتر تجهیز فرم برای نگ

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

گوگل بازسازی Gmail به طور کامل ادغام دیگر ابزارهای ارتباطی مانند چت و اتاق های ملاقات و بهتر تجهیز فرم برای نگه داشتن سرعت با رقبای مانند شل و مایکروسافت تیم است.

این به روز رسانی که در حال آمدن است به G مجموعه مشتریان با ذکر یک به روز رسانی برای مصرف کنندگان به نظر می رسد مانند بسیار بیشتر راه حل کامل برای همکاری در این عصر جدید از راه دور کار می کند.

دیدار ارائه می دهد آسان, ویدیو کنفرانس, چت قادر می سازد پیام های فوری در حالی که اتاق را فعال کاربران برای همکاری در اسناد و مدارک. برنامه جدید ویژگی های زبانه برای هر یک در پایین صفحه نمایش است که باعث می شود آن را آسان به سوئیچ بین جنبه های مختلف بدون نیاز به خروج از برنامه و یا باز کردن پنجره جدید.

مرتبط: بهترین VPN 2020

گوگل تماس با وصله پینه کردن 'خانه بهتر برای کار و آوردن رابط کاربری جدید برای وب و برنامه های تلفن همراه و شما می توانید یک پیش نمایش کوچک در زیر.

در یک پست وبلاگ گوگل گفت: "چیزی که ما شنیده ام دوباره و دوباره از کاربران ما این است که چگونه سوئیچینگ بین برنامه های وقفه خود را جریان و تمرکز خود را. به همین دلیل در این مجتمع جدید تجربه ما شده ایم متفکر در مورد چگونه برای کمک به شما انجام دهیم.

"چند نمونه: شما به سرعت می توانید پیوستن به یک تماس تصویری از یک چت منتظر چت پیام به صندوق پستی خود را ایجاد یک کار از یک پیام چت—همه چیز متصل به هم در راه است که باعث می شود آن را آسان برای شما برای مدیریت جریان کار خود را و بیشتر انجام می شود."

این شرکت اجازه خواهد داد که مردم به پین اتاق آنها استفاده ترین و تنظیم وضعیت خود را به مزاحم نشوید و خارج از دفتر. Gmail ابزار جستجوی قدرتمند نیز در آینده به چت, ساخت این امکان را به راحتی در پیدا کردن اطلاعات مهم.

گوگل نیز beefing تا امنیت در اتاق و چت برای اطمینان از داده ها محافظت شده است در حالی که لینک در چت را در زمان واقعی اسکن به صورت بالقوه کلاهبرداری فیشینگ. گوگل می گوید خیلی بیشتر است در راه در این زمینه است.

به عنوان برای مصرف کننده نسخه از جیمیل این شرکت می گویند این است که "به طور فعال از طریق تفکر چگونه و چه زمانی به این تجربه به مصرف کنندگان که ممکن است آن را می خواهم" اما به نظر می رسد این برنامه خواهد ماند به عنوان آن را برای آینده قابل پیش بینی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن