سوم از استرالیایی بر این باورند پهنای باند خود را آهسته در قفل بود اما با آن ؟

بیش از یک سوم از استرالیایی بر این باور خود را پهن باند با سرعت آهسته در طول coronavirus مستند, بر اساس یک نظر

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

بیش از یک سوم از استرالیایی بر این باور خود را پهن باند با سرعت آهسته در طول coronavirus مستند, بر اساس یک نظرسنجی YouGov.

قابل توجه 28 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که متوجه شده بود خود را به اینترنت تبدیل شده بود کمی بدتر در طول دوره که در آن بسیاری از مردم مشغول به کار بودند از خانه.

بیشتر از 7 درصد از مردم گفت که آن را بسیار بدتر از قبل از مستند سرعت در حالی که 57 درصد از 2,301 شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که آنها تا به حال متوجه تفاوت.

"جدید YouGov تحقیقات نشان می دهد که اینترنت در حال تبدیل شدن به حتی بیشتر مهم است به زندگی روزانه در طول coronavirus مستند با انگلیسی ها خانواده خود را با استفاده از اتصال باند پهن برای سرگرمی و برای کار از خانه گفت:" اولیویا بونیتو رسانه های دیجیتال و فن آوری مدیر پژوهش در YouGov.

مرتبط: چگونه به سرعت اینترنت شما و رفع مشکلات

"البته این به این معنی است که بسیاری از آنها در حال حاضر با استفاده از اینترنت بسیار بیشتر از حد معمول اما توجهی – یک سوم – در حال تجربه بدتر اینترنت از عملکرد آنها قبل از این مستند."

این ارقام تا حدودی ژل با آنچه که ما می خواهم شنید از Ofcom در طول چند هفته گذشته. با وجود طول روز پهنای باند ترافیک رو به افزایش بین 35% و 60% با تشکر از صفحه اصلی کار/تحصیل و افزایش استفاده از خدمات جریان میانگین سرعت کاهش یافت و فقط 2 درصد.

برخی از شبکه های بيشتری نسبت به دیگران با Ofcom گفت که باکره رسانه مشترکین دیدم سرعت سقوط تا 10 درصد در نقاط خاصی در مقایسه با قبل از lockdown داده های گرفته شده در مارس 1. اما به دلیل باکره ارائه می دهد مقدار سرعت سریع تر از بسیاری از رقبای خود را, کسانی که مشتریان ممکن است را دیده اند متوجه افت Ofcom اظهارات.

Ofcom گفت که Netflix انداختن بالاترین کیفیت کیفیت جریان ممکن است ابزاری در جلوگیری از بی مهابا افت سرعت پهن باند.

"تقریبا تمام ارائه دهندگان پهنای باند شاهد کاهش در نرخ که در آن سرعت دانلود کاهش شدند در 23 مارس سال 2020 زمانی که Netflix شروع به کاهش جریان کیفیت آن محتوای ویدئو یک حرکت بود که با هدف کاهش فشار بر شبکه های پهن باند ،" Ofcom گزارش اضافه شده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن