شارژ سریع: جدید iPad Pro Mini و Galaxy Tab S7 – قرص ها در سبک

تبلت در بازار شده است یک بیت از یک اسب مسابقه snoozefest از گوگل unceremoniously اعلام کرد برنامه های خود را ب

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

تبلت در بازار شده است یک بیت از یک اسب مسابقه snoozefest از گوگل unceremoniously اعلام کرد برنامه های خود را به رها کردن در سال گذشته است.

از آن زمان به بعد در خارج از چند قواره از Huawei در بازار متوقف شده با تنها بازیکن جدی بودن اپل و گسترش خط از iPads ها است که در حالی که عالی واقعا داری با طراحی مجدد و یا نوآوری از اپل, نرم افزار راه اندازی شد. و حتی این debatably فقط پاره مایکروسافت سطح خط.

عدم نوآوری منجر به لکنت در فروش با اکثر تحلیلگران صنعت گزارش رکود در بازار تبلتها با خریداران یا انتظار طولانی برای ارتقاء یا نه آزار با یک قرص در همه. آخرین IDC در سراسر جهان در سه ماهه قرص ردیاب گزارش عظیم 36% در سال در سال کاهش در بازار در بازار است.

مرتبط: بهترین اپل

هر چند که آمار غیر قابل انکار در بخش با توجه به Covid همه گیر را در یک روند طولانی است که دیده می شود فروش قرص به تدریج رها کردن هر سه ماهه و این است که به شدت با توجه به عدم انتخاب و نوآوری در بازار است.

این باعث شده است که بسیاری از جمله خود من را به تعجب می کنم اگر قرص می تواند راه را از مینی دیسک و پیشی گیرد و توسط دریای ارقام هدف قرار دادن بازار و صفحه نمایش بزرگ phablets – که برخی از آنها مانند Black Shark 3 Pro دارای صفحه نمایش بزرگتر نسبت به بسیاری از OG قرص.

اگر آن را ندارد برای من این خواهد بود یک شرم بزرگ. من مانند در اختیار داشتن یک سرگرمی های اختصاصی دستگاه که جداگانه به گوشی من. آن را به من اجازه می دهد لذت بردن از Netflix بکشد و یا عجیب و غریب تقلا GeForce در حال حاضر بازی در حالی که قطع از محل کار تماس و کلی دسته از اطلاعیه ها. آن همچنین باعث می شود آن را آسان به استفاده از دستگاه برای نگه داشتن برادرزاده و خواهرزاده سرگرم بدون نیاز به گوشی من که در عصر امروز به مثابه قطع اندام.

خوشبختانه به نظر می رسد مانند ترس من ممکن است بی اساس به عنوان یک کشت از نشت پدید آمده اند نشان می دهد ممکن است زندگی در قرص صحنه و در عین حال در طول چند هفته گذشته.

مرتبط: بهترین تبلت

برای اولین بار ما یک دریا تازه rumblings در مورد اپل 2021 اپل برنامه. این شامل اتهام جزئیات بیشتر در مورد آیپد جدید نرم افزار و مینی. اگر شایعات را باور هر دو دستگاه خواهد بود کلید منتشر شده است که آوردن ثروت از برش لبه ارتقاء به بازار است.

این شامل استفاده از جدید و بهبود یافته mini-LED صفحه نمایش با تکنولوژی است که با توجه به گزارش ارائه OLED سطح کنتراست سیاه پوستان عمیق تر و کارآمد تر روشنایی قوی تر A14 تراشه و 5G اتصال در هر دو بخش اصلی نرم افزار و افسانه iPad Mini 6.

اگر iPadOS نیست خود را سم rumblings نشان می دهد ما نیز ممکن است مجموعه ای به واقع شایسته اندروید تبلت در سال با ورود جدید سامسونگ Galaxy Tab S7. برگه S7 انتظار می رود که سامسونگ در پرچمدار بعدی قرص و اگر صنعت شایعات بی اساس است که به باور آن می تواند کاملا پر از برش لبه تکنولوژی و امکانات.

این شامل یک نیروگاه جدید 5گرم-آماده کوالکام تراشه کامل قلم پشتیبانی و از همه مهمتر یک 120Hz صفحه نمایش که می خواهید آن را به یک رویا برای بازی و طراحی به طور یکسان. اگر درست این امر آن را به یکی از, اگر نه بیشتر و جوی پیشرفته تبلت های اندرویدی در بازار است و یک انتخاب عالی برای فن آوری آجیل که نمی فانتزی اپل زمانی که آن می رسد در کنار Galaxy Note 20 بعد از این سال.

در اینجا امید شایعات حلقه درست است و ما در نهایت دیدن قرص در بازار دریافت مقدار مورد نیاز آدرنالین شات مورد نیاز است برای دو سال گذشته است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن