Mandalorian فصل 2 دیزنی پلاس تاریخ انتشار تایید شده برای اکتبر 30

دیزنی تاریخ انتشار طولانی مدت در انتظار برای Mandalorian نشان داد: فصل 2 در دیزنی پلاس جریان خدمات. جنگ ستارگا

توسط POSHTIBANNEWS در 12 شهریور 1399

دیزنی تاریخ انتشار طولانی مدت در انتظار برای Mandalorian نشان داد: فصل 2 در دیزنی پلاس جریان خدمات. جنگ ستارگان اسپین آف در ۳۰ اکتبر به نمایش در خواهد آمد.

در اخباری که طرفداران سری گل سرسبد دیزنی پلاس در تمام سال منتظر آن بوده اند، آموخته ایم ماندو، کودک و بقیه باند ظرف دو ماه برمیگردند.

دیزنی این خبر را از طریق یک توییت در روز چهارشنبه تایید کرد ، گفت : قسمت 'شروع به جریان' در تاریخ 30 اکتبر ، نشان می دهد شرکت چسبیده است به برنامه انتشار هفتگی آن را برای ضربه فصل اول استفاده می شود.

بسیاری از طرفداران مورد استفاده به قطره همه مدل نت فلی کدو از استراتژی نا امید شدند، در حالی که سنتی استقبال توانایی مشتاقانه منتظر یک قسمت جدید کاهش هر هفته. این برخی از محتوای نادر جدید برای مشترکان دیزنی پلاس است. فراتر از راه اندازی همیلتون، سرویس استریم به آرایه گسترده ای از محتوای آرشیوی خود برای اکثریت سال ۲۰۲۰ متکی بوده است.

اين روزه . قسمت های جدید شروع به جریان اکتبر 30 در #DisneyPlus. #TheMandalorian pic.twitter.com/8oruZ3oedx

— The Mandalorian (@themandalorian) September 2, 2020

این شرکت در حال آوردن فیلم اکشن زنده مولان به این سرویس است، اما این خواهد بود اضافی £ 20/$30 در دیزنی پلاس دسترسی برتر. برای مدتی در سال جاری معلوم نبود که آیا Mandalorian S2 حتی در سال 2020 خواهد رسید، در میان holdups تولید برخی از نشان می دهد و فیلم ها به دلیل قفل Covid-19 رنج می برد.

مرتبط: بهترین فیلم دیزنی پلاس و برنامه های تلویزیونی

این ترس ها در ماه مه هنگامی که دیزنی نشان داد فصل دو در حال حاضر در می تواند قبل از همه گیر واقعا در زمان برگزار شد. باب چاپک مدیر عامل دیزنی در این مورد گفت: «همانطور که می دانید ما مقدار مشخصی موجودی به ویژه برای دیزنی+داریم که هنوز به دستگاه دامن می زند.

"این مهم است که توجه داشته باشید هر چند که قبل از تولید، نوعی از مرحله توسعه، هنوز هم می تواند در طول این زمان از قفل اتفاق می افتد اگر شما خواهد شد؛ و پس از تولید هنوز هم می تواند اتفاق بیفتد. بنابراین این تنها فیلم هایی هستند که اواسط جریان هستند، درست در وسط تولید (که توسط همه گیر متوقف شده اند).

"برای مثال ماندالوریان را در نظر بگیرید. ماندالوریان قبل از اینکه COVID واقعا ضربه بزند تیر باران شد، و بنابراین ما در پس تولید بوده ایم و هیچ تاخیری در ماندالوریان وجود نخواهد داشت. همان چیزی که با بیوه سیاه است که در ماه نوامبر بیرون می آید."

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن