رایگان گوگل صفحه اصلی مینی با تبلیغی Spotify حق بیمه است هنوز دوباره

اگر شما یکی از تخمین زده شده 163 نفر در سراسر جهان که یک مینی آشیانه گوگل رایگان از طریق یک ارتقاء و یا دیگری

توسط POSHTIBANNEWS در 12 شهریور 1399

اگر شما یکی از تخمین زده شده 163 نفر در سراسر جهان که یک مینی آشیانه گوگل رایگان از طریق یک ارتقاء و یا دیگری دستگیر نیست، پسر آیا ما برخی از اخبار برای شما!

جستجو و غول تلفن همراه با Spotify یک بار دیگر به ارائه یک بلندگو هوشمند رایگان هنگامی که شما ثبت نام برای اشتراک حق بیمه پیوست.

Spotify می گوید طرح حق بیمه در حال حاضر "شامل بلندگوی هوشمند جدید از گوگل بدون هیچ هزینه اضافی است." در حالی که به نظر می رسد که نشان می دهد این کمتر از ارتقاء و بیشتر تاکتیک در حال حرکت به جلو، این پیشنهاد در تاریخ 30 سپتامبر به پایان خواهد رسید، اگر لوازم آخرین تا آن زمان.

این پیشنهاد، که در مورد کسانی که در انگلستان و کانادا اعمال می شود، همچنین به کسانی که مشترکان حق بیمه موجود که هنوز به ادعای رایگان خود را بهترین مینی خانه در یک پیشنهاد گذشته باز است. آره، همه 163 تاشون. ساکنان بریتانیا می توانند در اینجا ثبت نام کنند.

مرتبط: بهترین سرویس جریان موسیقی 2020

در دسترس بودن محدود برای کسانی که در خانواده حق بیمه وجود دارد, اواز یا موسیقی دو نفره و طرح های دانشجویی و یک کد ارتقاء در ارائه به هر مشترک پرداخت وجود دارد. برخی از جلب هر چند وجود دارد, شما یک حساب Google نیاز دارید و باید حساب Spotify خود را با دستیار گوگل لینک به منظور دریافت کد.

گوگل شده است فوق العاده فعال در گرفتن لانه مینی خانه را به خانه های بسیاری که ممکن است به عنوان آن را به دنبال رقیب الکسا برای خانه هوشمند و تسلط کنترل صدا.

Spotify شده است شرکت کننده مایل ، داشتن ارائه ارتقاء در تعدادی از موارد قبل از در حال حاضر.  شده اند مقدار زیادی از مشارکت های دیگر با خدمات جریان وجود دارد, در حالی که سخنرانان اغلب به شدت در چند بار در طول سال تخفیف. اگر تا به حال برای یکی از این بلندگوها بهای کامل پرداخت کرده ای، اغتراق های ما را خواهید داشت.

شاید تعجب آور باشد که گوگل زمانی که مردم برای یوتیوب موزیک خود ثبت نام می کنند به عنوان وسیله ای برای افزایش اشتراک ها در آنجا به بلندگو ارائه نمی دهد. به خصوص با توجه به آن مسیرهای پیاده روی Spotify و اپل موسیقی توسط حاشیه عظیم.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن