چگونه به استفاده از یک Nespresso Vertuo ماشین

با راه اندازی آن بزرگتر کپسول برای آن نوع جدیدی از دستگاه Vertuo (Vertuoline در ایالات متحده), Nespresso کمی ت

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

با راه اندازی آن بزرگتر کپسول برای آن نوع جدیدی از دستگاه Vertuo (Vertuoline در ایالات متحده), Nespresso کمی تغییر راه آن ماشین آلات مشغول به کار تنها با یک دکمه عمل است.

از یک طرف این باعث می شود ساخت یک قهوه, آسان, اما آن را کمی سختتر برای رسیدن به ویژگی های پیشرفته تر. در اینجا ما به شما نشان دهد چگونه به استفاده از یک Nespresso Vertuo یا Vertuoline ماشین.

1. با آب پر کنید

اولین, شما نیاز به مطمئن شوید که به اندازه کافی آب در این دستگاه را به یک قهوه. همه Nespresso دستگاه آسانسور در آسانسور-آب مخازن که باید حداقل به سطح علامت گذاری بر روی آنها. حداقل علامت در Vertuo ماشین آلات است که کمی بالاتر از, با, اصلی, Nespresso, آن را به عنوان ممکن است به قهوه بین 40ml و 414ml در حجم.

اگر شما دوباره پر کردن آب مطمئن شوید که مخزن فشار پایین به درستی; اگر شما نیست, سپس شما ممکن است وضعیت نور فلاش.

مرتبط: بهترین Nespresso Vertuo کپسول

Nespresso Vertuo Water

2. قرار دادن کپسول

Nespresso Vertuo کپسول بسیار بزرگتر از همتایان اصلی. هر کپسول نیز دارای یک بارکد در اطراف خارج از آن که می گوید این ماشین چقدر مایع بریزید و چگونه به چرخش کپسول (Vertuo با استفاده از نیروی گریز از مرکز برای تولید آب میوه).

Nespresso Vertuo capsule

برای قرار دادن کپسول, شما نیاز به باز کردن درب است که می تواند به صورت خودکار و یا دستی. در داخل شما یک کپسول دارنده و Vertuo کپسول قطره و به این وارونه است.

Nespresso Vertuo capsule inserted

3. دم کردن قهوه خود را

بستن درب روی دستگاه شما. اگر آن را یک دستی درب اطمینان حاصل کنید که شما قفل شده است و آن را به درستی; اگر شما نیست, سپس وضعیت نور فلش خواهد شد هنگامی که شما سعی می کنید و قهوه را. فقط با قرار دادن مناسب به اندازه لیوان زیر (حجم قهوه نوشته شده است در زیر کپسول) و پس از آن ضربه بزنید دکمه در بالای صفحه. زمانی که ماشین گرم است به اندازه کافی آن را دم قهوه: صبر کنید تا نور در بالا را متوقف کرده است درخشان قبل از اینکه شما را دور لیوان.

پس از انجام, شما باید برای باز کردن درب به خروج با استفاده از کپسول به طور خودکار به سطل. فقط به یاد داشته باشید به نگه داشتن چشم در چگونه کامل سطل و خالی این به طور منظم با استفاده از Nespresso بازیافت روند.

مرتبط: بهترین Nespresso ماشین

Nespresso Vertuo button

4. مجموعه ای دم مقدار

چه می شود اگر شما نمی خواهید به دم با تنظیم مقدار قهوه ؟ خوشبختانه دو گزینه وجود دارد برای تنظیم سطح آب. برای اولین بار در حالی که قهوه دم است شما می توانید ضربه بزنید دکمه در بالا برای جلوگیری از قهوه اولیه کاهش مقدار آب خروجی است.

شما می توانید مجموعه خود را به طور پیش فرض برای هر کپسول به اندازه. برای انجام این کار قرار داده و در یک کپسول به صورت عادی اما فشار دهید و نگه دارید دکمه در بالا تا زمانی که شما آب کافی در جام خود را و سپس دکمه. دفعه بعد شما دم کردن قهوه با سبک کپسول فقط دکمه ضربه بزنید یک بار و شما می خواهید خود را برنامه ریزی مقدار قهوه است. تکرار برای هر کپسول حجم است که شما با استفاده از.

Nespresso Vertuo button press

اگر شما می خواهید برای تنظیم مجدد دستگاه به صورت پیش فرض کارخانه, شما باید به دنبال دستورالعمل کتابچه راهنمای کاربر به عنوان آنها کمی متفاوت از ماشین به ماشین. برای مثال با VertuoPlus شما پایین نگه داشتن اهرم برای سه ثانیه و سپس فشار بر روی اهرم و نگه داشتن دکمه پایین در همان زمان. پس از آن شما را بر روی اهرم سه بار و سپس دکمه را فشار دهید در بالا برای سه ثانیه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن