OnePlus Z, آی فون, SE 2 پیکسل 5: چرا نام بزرگ عجله به اواسط محدوده های همراه?

وان پلاس به تازگی اعلام کرد که این بازگشت به ساخت گوشی های ارزان تر و اپل به ارمغان آورد به آی فون SE 2 در اوا

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

وان پلاس به تازگی اعلام کرد که این بازگشت به ساخت گوشی های ارزان تر و اپل به ارمغان آورد به آی فون SE 2 در اوایل این سال است. آن را آسان ببینید که چرا کیف پول دوستانه جمعیت pleasers محبوب با خریداران اما روشن نیست که چرا شرکت ها تصمیم گرفته اند به آغوش جدید بازاریابی استراتژی.

خوب در اینجا دلیل ساده: این شرکت ها فقط به دنبال بازار است.

"به دنبال در اروپای غربی بازار گوشی های هوشمند در 5 سال گذشته روشن است که بخش قیمت بالاتر از 600 دلار USD در حال رشد در حجم های و حتی بیشتر در ارزش گذاری می گوید:" مارتا پینتو, مدیر تحقیقات IDC در.

"در سال 2015 تنها 31.8 درصد از دستگاه های حمل به اروپای غربی بودند که قیمت نقطه و در 1Q20 که سهم افزایش یافت به 40.3% ."

مرتبط: بهترین تلفن اواسط محدوده

دلیل که تغییر بازار است کمی بیشتر جالب است.

"رشد متوسط و پایین ردیف با توجه به تعدادی از عوامل که شده اند بسیار مورد برای برخی از زمان تغییرات اقتصادی تأثیر مخارج مصرف کننده و افزایش قیمت گوشی در میان عدم واقعی نوآوری و تمایز" توضیح می دهد که جنیفر چان بینش جهانی مدیر فن آوری در Kantar.

بنابراین به عنوان شاخص تار و نوآوری کند ما شد کمی کمتر زحمت در مورد داشتن آخرین, گران قیمت ترین مدل. به جای آن به نظر می رسد مانند ما می خواهیم چیزی است که با این نسخهها کار به خوبی به اندازه کافی و هزینه نمی کند همان مقدار به عنوان یک ماه اجاره.

کمتر شرکت ها در حال حاضر رقابت در ردیف بالا در بازار و تنها اپل واقعا باعث می شود بخش عمده ای از گوشی های هوشمند خود درآمد حاصل از $1000+ تلفن.

نام بزرگ برندها نیز تسلط وقتی که می آید به تلفن اواسط محدوده فروش, اما آن را آسان تر برای شرکت های دیگر به این بخش. "مصرف تصمیم گیری است که کمتر رانده شده توسط نام تجاری و بیشتر با قیمت نقطه و ترویج و مشخصات. Xiaomi و HUAWEI در حال رشد بوده اند سهم خود را در قیمت های بین 200 $و $600 دلار نشان می دهد که وجود دارد این است که تقاضا وجود دارد می گوید:" پینتو.

وجود دارد چند عوامل دیگر در بازی در اینجا بیش از حد. پس از مختلف دولت tiffs وجود دارد چيتي می گوید که Huawei محبوبیت پایانی در غرب و مارک های دیگر در حال تلاش برای پر کردن تلفن اواسط محدوده فاصله این شرکت با پشت سر گذاشت.

مرتبط با: همه چیز ما در مورد وان پلاس Z

اما با وجود این تمرکز در اواسط رنجرز آن را بعید خواهیم دید جدید تلفن های بودجه و گل سرسبد نشان می دهد کاهش هر زمان به زودی. بیش از نیمی از گوشی های هوشمند در حمل 1Q2020 شد قیمت بین $100 و 600 دلار و خوبی است که در آن بودجه براکت.

"اگر چه در حجم به اشتراک گذاری [بودجه] بخش شده است کاهش بیش از سال است که هنوز هم مربوط به بازار است. به خصوص در بسیار نامشخص کلان اقتصادی بار – آن است که منطق به گسترش نمونه کارها در سراسر چندین نقطه قیمت می گوید:" پینتو.

و flagships قطعا نمی خواهید در هر نقطه یا.

"در بریتانیا در حالی که ردیف های پایین تر رشد در بازار وجود دارد polarisation می گوید:" چان. "در Q1 سال 2020 15 درصد از گوشی های هوشمند فروخته شده بودند فوق العاده حق بیمه تا 3 درصد امتیاز در سال در سال."

چان توضیح می دهد که به جای یک خروجی کاهش بودجه از گل سرسبد گوشی های ما بیشتر احتمال دارد برای دیدن مارک های بزرگ ارائه گسترده تر محدوده: "Flagships عمل به عنوان نشانگر از آنچه که "بهترین" به نظر می رسد و در نتیجه نوآوری بعید است به کم کردن سرعت برای رهبران بازار مانند اپل و سامسونگ. به جای این علامت های تجاری ادامه خواهد داد برای هموار کردن راه به عنوان 'برای اولین بار به بازار نوآوران."

مرتبط با: صفحه 5, مشخصات, شایعات و قیمت

بیایید امیدوار باشیم که آنها می آیند تا با یک واضح تر راه افتراق بین این گوشی ردیف هر چند که در حال حاضر آن را سخت به نگه داشتن SE K و Galaxy یک سری همه به وضوح جدا از یکدیگر است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن