Samsung Galaxy A21s: quad-دوربین گوشی های هوشمند با 48MP سنسور هزینه فقط £179

سامسونگ نشان داده است یک بودجه جدید گوشی های هوشمند است که دارای آرایه ای از مشخصات خوب از جمله چهار سنسور دور

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

سامسونگ نشان داده است یک بودجه جدید گوشی های هوشمند است که دارای آرایه ای از مشخصات خوب از جمله چهار سنسور دوربین. در اینجا کامل lowdown در کهکشان A21s.

کلید تنظیمات برای سامسونگ بودجه جدید تلفن به احتمال زیاد چهار دوربین عقب. آن متشکل از یک اصلی 48-مگاپیکسل سنسور 8 مگاپیکسلی ultrawide لنز 2 مگاپیکسلی با سنسور عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو دوربین. سنسور اصلی به خصوص به نظر می رسد کاملا یک کودتا برای گوشی های هوشمند هزینه کمتر از 200 پوند و ما نمی توانیم صبر کنید برای قرار دادن آن را به آزمون در آینده ما را نقد کنید.

مرتبط: بهترین تلفن های بودجه

کهکشان A21s نیز 6.5-صفحه نمایش اینچ با رزولوشن 720 × 1600 پیکسل و یک برش punchole شکاف در بالای صفحه نمایش یک دوربین عکاسی از خود, که خود را تا 13 مگاپیکسل وضوح با یک دیافراگم f/2.2. پردازنده octa-core امر با دو 2.0 GHz هسته, و این حمایت با 3GB RAM, و نسبتا دوام 32GB حافظه داخلی است.

خوشبختانه باتری عظیم با 5000mAh است که مطمئن شوید که برای تحت تاثیر قرار دادن و آن را تکمیل 15W شارژ سریع. برای سریع باز کردن قفل وجود دارد هر دو یک عقب اسکنر اثر انگشت و تشخیص صورت در دسترس را با توجه به اولویت خود را. این گوشی در حال رفتن به می آیند در سه رنگ: سیاه و سفید و آبی.

مرتبط: بهترین دوربین گوشی

به طور کلی این لیست مشخصات چشمگیر است برای قیمت و ما نمی توانید صبر کنید برای گرفتن دست خود را بر روی آن قرار داده و آن را از طریق ما بررسی کامل فرایند است. آخرین بودجه گوشی از سامسونگ پایدار است که ما سعی در خارج شد, Samsung Galaxy A51 و ما را تحت تاثیر قرار توسط این گوشی صفحه نمایش و دوربین و سیستم و چشم نواز طراحی شده است. یکی از ناامیدی بود و عمر باتری اما این احتمال وجود دارد که کهکشان A21s ارائه خواهد شد قوی بهبود این جنبه شاید ساخت آن بسته کامل برای canny بودجه خریداران.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن