Raspberry Pi 4 در حال حاضر ارائه می دهد 8GB RAM, و این است که واقعا یک معامله بزرگ

Ok آن را رسما زمان توقف با اشاره به Raspberry Pi به عنوان "کم شده' سرگرمی مادربرد. چرا که در حال حاضر وجود دار

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

Ok آن را رسما زمان توقف با اشاره به Raspberry Pi به عنوان "کم شده' سرگرمی مادربرد. چرا که در حال حاضر وجود دارد یک نسخه جدید از Raspberry Pi 4 با عظیم 8GB RAM.

که به عنوان مقدار RAM در مک من با تایپ این در و دو بار به عنوان بسیاری به عنوان آی فون شما ممکن است خواندن آن در. نسخه جدید که امروز در فروش برای $75, دو برابر موجود برتر تنظیمات 4GB RAM.

در یک پست وبلاگ این شرکت نشان داد آن بود در ابتدا اجازه لغزش برنامه برای یک 8GB مدل اصلی راهنمای مبتدی و انطباق جزوه, اما برخی از ویژگی های محدودیت مانع از آن اتفاق می افتد تا به حال.

Raspberry Pi تجارت مدیر عامل Eben آپتون نوشت: "BCM2711 تراشه است که ما با استفاده از بر روی Raspberry Pi 4 می نشانی تا 16GB LPDDR4 SDRAM بنابراین مانع واقعی به ما ارائه یک بزرگتر-حافظه نوع فقدان یک 8GB LPDDR4 بسته است.

"این وجود ندارد (حداقل در یک فرم است که ما می تواند آدرس) در سال 2019 اما خوشبختانه همکاران ما در میکرون شدت در اوایل این سال با یک مناسب ، و امروز ما خوشحال هستیم که اعلام در دسترس بودن فوری از 8GB Raspberry Pi 4, قیمت فقط 75 دلار."

مربوط به: بهترین صفحه کلید برای بازی

آپتون اشاره می کند که آن 13,000 برابر حافظه بیشتر از 640KB از بیل گیتس' ادعا قول معروف در مورد راه اندازی 1981 IBM کامپیوتر. "640K باید به اندازه کافی برای هر کسی" دروازه مشهور گفت: اما مرد اصلی در مایکروسافت آن را انکار می کند. قدیمی ناخدا 64 فقط 64 کیلوبایت رم بنابراین 640KB در نظر گرفته شد به یک بیت از حافظه در زمان عادلانه بود.

این دو برابر شدن RAM در دسترس نیست و تنها تغییر در تمشک پی 4 مدل. منبع تغذیه جزء شده اند حوصلگی شامل یک سوئیچ بعدی به USB-C قدرت اتصال. این است که برای اطمینان بالاتر اوج جریان از این حافظه جدید بسته می شود پشتیبانی می کند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن