این هوش مصنوعی می تواند به نوبه خود Pixelated چهره به واقع بینانه عکس پرتره

ما تمام موارد در خصوص sci-fi حجم و جرم بر اساس فیلم که در آن یک مظنون صورت ممکن است پنهان و یا pixelated اما ا

توسط POSHTIBANNEWS در 1 تیر 1399

ما تمام موارد در خصوص sci-fi حجم و جرم بر اساس فیلم که در آن یک مظنون صورت ممکن است پنهان و یا pixelated اما از طریق سحر و جادو از نرم افزار آن را به نحوی موفق به depixelate خود را به فاش کردن چهره واقعی فرد است. با تشکر از توسعه روسیه دنیس Malimonov که واقعیت را درست آمده است مرتب از.

تبلیغات

Malimonov ایجاد یک هوش مصنوعی مبتنی بر نرم افزار به Depixelizer که در آن مهار قدرت از هوش مصنوعی است که به یک low-res pixelated عکس و تبدیل آن به یک عکس واقع گرایانه. آن را با استفاده از StyleGAN که در آن هوش مصنوعی تلاش خواهد کرد به دنبال عکس دیگری که downscaled خواهد شد در نتیجه در همان pixelated صورت.

این به این معنی است که آن را ممکن است لزوما به این معنی نیست که در حال اجرا pixelated عکس از طریق این نرم افزار جادویی خواهد depixelate عکس و آشکار فرد واقعی در عکس اما به جای آن می توانید عکس جایگزین که در آن می یابد یک عکس با یک نگاه مشابه و چرخش است که pixelated تصویر به وضوح بالا و یکی از واقع بینانه.

به عنوان شما می توانید در صدای جیر جیر بالا, این نیز می تواند مورد استفاده در بازی های ویدئویی که در آن pixelated تصاویری از شخصیت های داده شده واقع بینانه پرتره اگر چه مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد به عنوان برخی از نتایج باور هستند در حالی که دیگران بسیار خنده دار. با توجه به Malimonov "این ابزار بازیابی خواهد شد و اصل صورت آن می تواند کمک به شناسایی ویژگی های صورت است." برای کسانی که کنجکاو هستند آنها می توانید دانلود چهره Depixelizer از Github.

در زمینه عمومی >عکس-تصویری. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی). منبع: petapixel



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن