دوچرخه Peloton و تردمیل قرار است برای دریافت راه مقرون به صرفه تر

Peloton بود تجربه مقدار زیادی از موفقیت قبل از همه گیر زده است ، اما ناتوانی برای متعصبان تناسب اندام برای رسی

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399

Peloton بود تجربه مقدار زیادی از موفقیت قبل از همه گیر زده است ، اما ناتوانی برای متعصبان تناسب اندام برای رسیدن به کلاس های استودیو احتمالا مسیر شرکت شتاب.

مشکل این است، برای اکثر مردم، دوچرخه های مارک دار پلوتون و تردمیل هنوز هم به طور ممنوعه گران قیمت است. در حال حاضر شرکت ممکن است قادر به پرداختن به بزرگترین مانع خود را برای ورود.

یک گزارش بلومبرگ می گوید پلوتون قریب الوقوع تردمیل جدیدی به نام ترد را راه اندازی خواهد کرد که بیش از 25 درصد ارزان تر از مدل فعلی خواهد بود. بر اساس این گزارش، آن را کمتر هزینه $3,000 – بسیار کمتر از فعلی $4,295 دوچرخه.

این محصول جدید ترد نامیده خواهد شد، منابع می گویند، با کاهش قیمت آوردن فداکاری مانند یک ساخت کوچکتر و یک سیستم کمربند ارزان تر شبیه به تردمیل های دیگر در بازار است.

مرتبط: بهترین ردیاب تناسب اندام 2020

از نظر پیشرفت وجود خواهد داشت یک صفحه نمایش قرص است که قابل تنظیم تر از سلف خود را, که آن را آسان تر برای انجام انواع دیگر تمرینات در مجاورت دستگاه. بنابراین ، هنگامی که آنها در حال اجرا نیست ، کاربران هنوز هم قادر خواهند بود برای شرکت در اردوگاه بوت و قدرت آموزش کلاس های ویدئویی و دریافت یک دید خوب از صفحه نمایش. در این گزارش آمده است که این شرکت به فروش تردمیل بالا پایان موجود خود با نام ترد+ادامه خواهد داد.

گزارش امروز همچنین ادعا می کند یک دوچرخه جدید بالا پایان در راه است، که قرص قابل تنظیم را نیز اتخاذ خواهد کرد. حق بیمه جدید 'دوچرخه+ به احتمال زیاد به هزینه بیش از مدل فعلی $2,245, که به نوبه خود افت به زیر $1,900 با توجه به گزارش.

سخت افزار ارزان تر به نظر می رسد گام منطقی بعدی برای Peloton، با توجه به مدل کسب و کار خود را متکی بر اشتراک تکرار است. در حال حاضر بسیاری از کسانی که نمی توانند محصولات مارک دار استطاعت همچنان به کلاس در سخت افزار تر. این ممکن است راهی برای یک اکوسیستم متحد برای برخی کاربران باشد.

آیا یک نقطه قیمت پایین تر شما را تا یک محصول Peloton باز؟ به ما اطلاع دهید @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن