گوگل صفحه 4a به ضرب و شتم آی فون SE در دو روش مهم?

آینده گوگل صفحه 4a چهره یک مبارزه دشوار اگر آن را به بهترین آیفون SE 2 گوشی اما یک مطلب برچسب قیمت مقرون به صر

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

آینده گوگل صفحه 4a چهره یک مبارزه دشوار اگر آن را به بهترین آیفون SE 2 گوشی اما یک مطلب برچسب قیمت مقرون به صرفه خواهد بود یک شروع بسیار خوب. به طوری که بیشتر پایه سازی.

تازه به بیرون درز بالقوه برچسب قیمت برای صفحه 4a نشان می دهد اگر وارد خواهد شد در $349 در ایالات متحده آمریکا است که 50 دلار ارزان تر از ارزش بسیار عالی اپل فراهم می کند با $399 آیفون SE 2. چگونه است که ترجمه به استرلینگ نامشخص است اما در سال گذشته پیکسل 3a مدل همسان با ما قیمت در £399.

خوب کلمه می آید از 9to5Google را استفان هال که reckons او حرکت شبیه چمچه زنی در برچسب قیمت: $349 با 128GB از ذخیره سازی. خواهد بود که 50 دلار ارزان تر از قیمت پایه از صفحه 3a با دو برابر مقدار فضا بر روی هارد دیسک است.

اگر دقیق هم که دو 64GB ذخیره سازی ارائه شده توسط 2020 آی فون SE مدل که می تواند دلیل دیگری برای خریداران برای انتخاب صفحه 4a بیش iOS همتای. آن را نیز ممکن است وجود خواهد داشت یک نسخه 64GB از صفحه 4a تلفن که حتی بیشتر مقرون به صرفه است.

آن را به نظر نمی رسد به عنوان اگر صفحه 4a خواهد بود قابل ارتقا از طریق کارت حافظه microSD تا پایه سازی می شود همه مهم تر به آن eying تا بودجه گوشی.

مرتبط با: آندروید 11 ویژگی های

ما ممکن است بیش از حد طولانی صبر کنید قبل از این شایعات بازی های هیجان رشد می کند و برای بعدی گوگل در اواسط محدوده ورود. فقط دیروز ما گزارش شده در برخی معیار ارقام که پیشنهاد دستگاه نمی تواند بیش از حد پشت زمان full-fat صفحه 4 مدل – حداقل از یک CPU قدرت چشم انداز.

این گوشی هنوز به طور رسمی توسط گوگل تایید کرد اگر چه آن کاهش یافته است و چندین غول پیکر, نکات از جمله بالا اجرایی به ظاهر به tweeting از تلفن. این امکان گوگل می تواند تایید و انتشار آن زمانی آغاز بکار آندروید 11 بتا عمومی در طول یک جریان در ژوئن 3.

گوگل به تازگی نوشته شده یک تیزر برای این رویداد خواهد شد که احتمالا به ما یک میزبان از اطلاعات در مورد آندروید 11 ویژگی. آندروید 11 بتا راه اندازی نشان می دهد وعده داده است که "وجود دارد خواهید بود اخبار و به روز رسانی ها و اطلاعیه ها در اتصال کنترل و ایمنی و امنیت بهره وری, دسترسی, و یک دسته کامل از چیزهای دیگر ما آماده نیست به شما بگویم در مورد نشده است."

گزارش پیشنهاد کرده اند Vodafone آلمان به آغاز طرح فروش دستگاه در تاریخ 5 ژوئن.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن