اپل ترجمه نیاز به پیشرفت را به سرعت به رقابت با گوگل

اپل پرده برداری از آخرین امکانات برای iOS 14 از جمله یک نام تجاری جدید برنامه ترجمه. به عنوان دیر شروع به استف

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

اپل پرده برداری از آخرین امکانات برای iOS 14 از جمله یک نام تجاری جدید برنامه ترجمه. به عنوان دیر شروع به استفاده از صحنه های اپل, ترجمه دارای مقدار زیادی از ابتلا به انجام به رقابت با گوگل ترجمه.

مرتبط با: آنچه که اعلام شد در WWDC سال 2020

اپل ترجمه یک مترجم ساخته شده است برای آی فون است. هنگامی که آن را راه اندازی نرم افزار ترجمه متن و صدای جستجوها در 11 زبان مختلف از جمله زبان: ماندارین, چینی, فرانسوی, آلمانی, اسپانیایی, ایتالیایی, ژاپنی, کره ای, عربی, پرتغالی, روسی و. آن را شناسایی خودکار زبان, بنابراین اگر شما مطمئن نیستید آنچه را نوشته شده در یک صفحه وب شما نمی خواهد که به آن شکل خود را.

این برنامه همچنین ویژگی های حالت مکالمه پس از هر حزب می تواند به راحتی به دنبال چه می شود گفت در زبان خود را دارند. و وجود دارد در دستگاه حالت به فرآیند ترجمه به صورت محلی با اپل عصبی موتور که اجازه می دهد تا کاربر را به ترجمه آفلاین در مناطق فقیر اتصال و به عنوان اپل به تازگی تمرکز کمک می کند تا محافظت از حریم خصوصی کاربر.

با وجود این کار در حال حاضر انجام می شود سیب دارای مقدار زیادی از کار را به انجام به رقیب گوگل ابزار ترجمه. در اینجا برخی از Google Translate امکانات من دوست دارم برای دیدن سیب را با الهام از.

زبان های بیشتر

ترجمه گوگل ترجمه می تواند بیش از 100 زبان. اپل ترجمه شده 11 صف برای راه اندازی. بدیهی است که اپل نیاز به رول از بیشتر زبان های سریع برای مطابقت با تعداد مطلق از گوگل. و آن را به انجام است که بدون فدا کردن دقت...

ترجمه از دست خط

گوگل اجازه می دهد تا کاربران آن را به دستنویس ترجمه با استفاده از انگشت خود و لمس صفحه نمایش. این قابلیت بسیار مفید برای زمانی که شما نیاز به ترجمه دست نویس یا چاپی کلمه و لازم نیست از صفحه کلید و یا آگاهی از این زبان برای انجام این کار.

اپل اعلام کرد به روز رسانی به اپل سیستم عامل به نام خط ناخوانا است که می تواند تشخیص سنتی و ساده شده چینی و به طور خودکار تبدیل نامه های نوشته شده و شخصیت های به متن تایپ شده. نمی توان آن را یک جهش بزرگ برای اپل به گسترش این به ترجمه آن برنامه است.

ترجمه با دوربین خود را

سریع ترین راه برای ترجمه دنیای واقعی اشیاء در گوگل ترجمه است که با یک دوربین. ضربه محکم و ناگهانی یک عکس در برنامه ترجمه (یا آپلود یک تصویر) را انتخاب کنید کل متن و یا در رفتن و برجسته این بخش شما می خواهید با انگشت خود را. این ویژگی به خصوص مفید برای سرعت ترجمه نشانه ها و منوها.

گوگل همچنین دارای یک واقعیت افزوده از ویژگی های است که اجازه می دهد تا شما را به هدف خود را در یک قطعه از متن و ترجمه آن را در زمان واقعی است. هر دو این ویژگی را بسیار عالی اضافه شده به اپل ترجمه.

زمان واقعی رونویسی

در حالی که اپل در روند گسترش Siri ترجمه قابلیت آن را تا کنون به زمانی که آن را می آید به ترجمه longform متن.

در اوایل این سال گوگل نورد از به روز رسانی است که اجازه می دهد تا کاربران را به دنبال داستان ها و سخنرانی ها در زبان ناآشنا. کاربران با Google Translate در اندروید می توانید انتخاب کنید 'رونویسی' شیر بر روی آیکون میکروفون و دیدن تکه های زیادی از متن ترجمه شده را به یکی از هشت زبان به طوری که آنها می توانید به عنوان خوانده شده همراه در زمان واقعی. این به معنای واقعی کلمه می تواند یک ویژگی مفید را در جیب شما.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن