سامسونگ گلکسی تب S7 در مقابل S7 پلاس: چه تفاوتی؟

وسوسه شده توسط یکی از تبلت های جدید آندروید سامسونگ اما مطمئن نیستید که بهترین است؟ شما تنها نیستید به عنوان ن

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399

وسوسه شده توسط یکی از تبلت های جدید آندروید سامسونگ اما مطمئن نیستید که بهترین است؟ شما تنها نیستید به عنوان نوار کهکشان S7 و نوار کهکشان S7 پلاس هر دو نسبتا مشابه دستگاه بر روی کاغذ.

هر دو طرح های قابل تبدیل مشابه به اپل اپل حاکم ارائه پشتیبانی از قلم و اختیاری، صفحه کلید متصل پوشش می دهد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به آنها را به لپ تاپ شبه تبدیل.

آنها همچنین با استفاده از همان نرم افزار آندروید 10 اجرا, با چند ارسال سامسونگ مانند Dex, و ویژگی 5G آماده Snapdragon 865+ CPUها, 6GB RAM و 128G ذخیره سازی.

اما اگر کمی نزدیکتر به نظر بیاید خواهید دید که هر دو دستگاه بسیار متفاوتی هستند. در اینجا سه بزرگترین تفاوت بین نوار کهکشان S7 و نوار کهکشان S7 پلاس شما باید از قبل از تصمیم گیری است که برای شما مناسب است آگاه باشید.

مرتبط با : بهترین قرص

یکی از آنها راه بهتری روی صفحه نمایش دارد

نوار کهکشان S7 و نوار کهکشان S7 پلاس اولین قرص سامسونگ برای مطابقت با فناوری ProMotion اپل در نرخ تازه کردن. به طور خاص، مانند توجه داشته باشید کهکشان جدید 20 فوق العاده و کهکشان S20، هر دو تا به میزان تجدید 120Hz صاف ابریشمی. این به این معنی که هر دو قرص به طور قابل توجهی صاف تر برای استفاده احساس و به مراتب بیشتر واکنش یفعال برای چیزهایی کلیدی مانند بازی در GeForce در حال حاضر و یا پروژه xCloud. به عنوان پاداش اضافه شده، بر خلاف همتایان تلفن خود، صفحه نمایش قرص ها واقعا متغیر است، که به این معنی که آنها می توانند به طور هوشمندانه نرخ طراوت خود را تنظیم به بهینه سازی عملکرد و یا عمر باتری بسته به روند آنها در حال اجرا است.

با این حال، این جایی است که شباهت ها زمانی به پایان می رسه که به تکنولوژی صفحه نمایش می آید. زندگی کردن با برندسازی آن، پلاس دارای صفحه نمایش با وضوح تصویر بزرگتر از ۱۲.۴ اینچ، ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ نسبت به صفحه نمایش معمولی Tab S7 است که همراه با صفحه نمایش وضوح ۱۱ اینچی، ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ است. همچنین پلاس از یک پنل OLED ممتاز تر استفاده می کند. زبانه S7 طبیعی استفاده می کند پانل ال سی دی.

برای غیر تکنولوژی, این بدان معنی است که پلاس به احتمال زیاد یک صفحه نمایش به مراتب بهتر برای جریان فیلم و بازی به عنوان پانل OLED ارائه سیاه و سفید عمیق تر از LCD و, معمولا, محدوده پویا بهتر, رنگ پانچی و به طور کلی فقط نگاه بهتر.

اهمیت اندازه

OLED تنها پرک اضافه شده شما با پلاس نیست. زبانه S7 پلاس ویژگی های بیشتر گسسته در صفحه اسکنر اثر انگشت. S7 معمولی دارای اسکنر سمت رو است. این صداهای کوچک اما باعث می شود پلاس کمی ظریف تر از خواهر و برادر کوچکتر خود را نگاه کنید.

به علاوه با باتری 10090mAh به طور قابل توجهی بزرگتر از زبانه S7 است که توسط سلول 7040mAh شده است. این به کهکشان زبانه S7 به علاوه بر روی کاغذ عمر باتری طولانی تر از پلاس. هر دو شارژ سریع 45W، با این حال.

چیز دیگر به خاطر داشته باشید این است که اندازه صفحه نمایش افزایش خواهد پلاس کمی بهتر به jot یادداشت در و استفاده از یکی از جدید ترین ویژگی های قرص منحصر به فرد ترین - سه برنامه چند پنجره پشتیبانی. این به شما امکان می دهد سه برنامه مختلف در حال اجرا داشته باشید و در هر زمان روی تبلت نمایش داده شوند، یک پرک که در دستگاه های اندروید وانیل پیدا نمی کنید.

قيمت

نوار کهکشان S7 پلاس ممکن است سرب در زبانه S7 به طور منظم فنی داشته باشد، اما شما باید به پرداخت مقدار عادلانه برای آن. Tab S7 Plus قرار است برای یک 799 پوند در بریتانیا به خرده فروشی بیفکند. این باعث می شود آن را سرمایه گذاری نسبتا پر از فتی و یکی از گران ترین قرص در بازار است. پایه زبانه S7 است در مجموع ارزان نیست یا, با قیمت گذاری انگلستان در 619 پوند. اگر این کار ممنوع است، و شما نیاز به چنین مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته نیست، شما ممکن است بهتر است چک کردن سامسونگ ارزان تر کهکشان زبانه S6 Lite به عنوان یک نتیجه.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن