این unmissable Huawei P30 معاملات مناسب برای هر بودجه

مهم نیست که بودجه خود را که آیا شما انتخاب کردن برای 4GB EE طرح یا Vodafone داده نامحدود تعرفه این Huawei P30

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

مهم نیست که بودجه خود را که آیا شما انتخاب کردن برای 4GB EE طرح یا Vodafone داده نامحدود تعرفه این Huawei P30 قرارداد معاملات مسخره مقرون به صرفه است.

به دنبال گرفتن دست خود را بر روی Huawei P30 گوشی? خوش شانس برای شما در نظر تعرفه های شما برای انتخاب لوس با فراوانی از نرخ معقول و منطقی بدون توجه به آنچه شما پس از هستی. برای کسانی که از, Vodafone برنامه داده نامحدود مجموعه شما را به فقط £34 یک ماه با یک صف مقابل پرداخت تنها £4.99. در flipside اگر شما خاوری بسیار دقیق در نگه داشتن گوشی های هوشمند خود را به طور مداوم متصل به Wi-Fi که در آن شما می توانید به همین دلیل برای EE را 4GB طرح برای تنها £23 ماه و بدون هزینه در صف مقابل در چشم?

به عنوان یکی از آخرین گل سرسبد گوشی از هواوی است که دارای قوی با دسترسی به فروشگاه Google Play Huawei P30 نیز ارائه می دهد کامل آندروید 10 تجربه ساخت این حتی بیشتر وسوسه انگیز گوشی برای گرفتن دست خود را اگر شما هنوز هم مطمئن نیستید در مورد این شرکت UI جدید. با 4 ستاره امتیاز به بوت این گوشی می آید که اعتماد بررسی توصیه می شود.

Huawei P30 ارائه می دهد خیره کننده 6.1-inch HD ips+ صفحه نمایش OLED مباهات تقریبا لبه-به-لبه تجربه با اندکی قطره اشک درجه یک به خانه خود دوربین رو به جلو. در مقایسه با دراز شکاف فعلی اپل آن را به سختی قابل توجه است.

سربار در براق و شیشه ای و فلزی دیگر ویژگی های طراحی شامل علاوه بر این از این 3.5 میلی متر جک صوتی خواهد شد که خبر بسیار عالی برای هر دوست داران واقعی موسیقی که حاضر به رفتن به بی سیم گوش دادن.

البته به عنوان یک Huawei گل سرسبد P30 دوربین عقب بسته نیز اتفاق می افتد به یک standout از ویژگی های. ارائه یک سه گانه سنسور تنظیم های P30 بسته 40MP زاویه سنسور 16MP گسترده ای فوق العاده سنسور و یک 8MP تله سنسور. سخت افزار آن است که واقعی نقطه توجه داشته باشید هر چند ارائه سفارشی فوق العاده طیف پیکسل ترتیب با استفاده از RYYB (قرمز و زرد و زرد و آبی) به جای استاندارد RGB (red, green, blue) به منظور جلب در نور تیره تر, تصاویر, ارائه واضح تر و crisper نتیجه برای شات خود را.

ما در بررسی ما به این نتیجه رسیدند: "Huawei P30 باقی می ماند بسیار عالی آندروید گوشی های هوشمند – و هر خریدار نقدی به فراغت باید در نظر بگیرید. آن ممکن است بالا-سگ در Huawei ترکیب فعلی اما آن باقی مانده است بسیار عالی گوشی که دیدار خواهد کرد اگر نه بیش از اکثر مردم نیاز دارد."

آیا شما بعد از یک تن از اطلاعات و یا چیزی بیشتر قابل کنترل Buymobiles.net کردم تا نیازهای خود را ملاقات با آن Vodafone برنامه داده نامحدود در £34 یک ماه یا EE را bitesized 4GB طرح فقط برای £23 ماه است.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب