Qualcomm Snapdragon 865 به علاوه یک بازی beast – اولین گوشی تایید

کوالکام اعلام کرد که نسل بعدی Snapdragon 865 به همراه تلفن همراه پلت فرم chipmaker سریع ترین و قدرتمند ترین So

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

کوالکام اعلام کرد که نسل بعدی Snapdragon 865 به همراه تلفن همراه پلت فرم chipmaker سریع ترین و قدرتمند ترین SoC نشده است.

این چیپست های جدید ارائه می دهد CPU و GPU قطعات هستند که هر دو 10% قوی تر از Snapdragon 865 پلت فرم است که در حال حاضر شده بسیاری از سال را, بهترین گوشی های هوشمند آندروید.

کوالکام می گوید سود در ارائه در اینجا به نفع نخبگان تجربه بازی در درجه اول با ASUS ROG تلفن 3 و و آینده Lenovo لژیون گوشی های میان 140 دستگاه در حال حاضر تایید کرد که شامل Snapdragon 865 Plus .

کلید پیشرفت در طول زمان Snapdragon 865 می توان گمان به شرح زیر است:

  • کوالکام Kryo 585 CPU نخست پردازنده سرعت ساعت تا 3.1 GHz (10% افزایش)
  • Qualcomm Adreno 650 GPU ارائه می دهد 10 ٪ سریعتر رندر کردن گرافیک
  • کوالکام FastConnect™ 6900 سازگاری – مباهات متناوب Wi-Fi سرعت تا 3.6 گیگابیت در ثانیه.

کوالکام همچنین می گوید که 865 به علاوه ارائه می دهد بهروز GPU رانندگان و دسکتاپ رو به جلو ارائه 144fps گیم پلی بیش از یک 5G اتصال و درست 10 بیتی HDR بازی که ارائه خواهد شد بیش از یک میلیارد سایه از رنگ.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020

ما می توانیم انتظار بیشتر تلفن های در حال اجرا به دستگاه ها اعلام می شود در چند ماه آینده از جمله دستگاه های گل سرسبد آینده بین در حال حاضر و تا پایان سال. یک نام تجاری جدید پلت فرم اعلام خواهد شد در زمان برای امثال Samsung Galaxy S30. که نسل بعدی که به احتمال زیاد برای دیدن مدتها در انتظار ادغام X55 5G مودم به چیپست اصلی.

"همانطور که ما کار را به مقیاس 5G ما همچنان به سرمایه گذاری در حق بیمه ما ردیف 8-سری سیستم عامل های تلفن همراه به فشار پاکت از نظر عملکرد و قدرت بهره وری و ارائه نسل بعدی دوربین های AI و تجربه بازی گفت:" الکس Katouzian, معاون ارشد رئیس جمهور و مدیر کل تلفن همراه کوالکام Technologies, Inc در یک پست وبلاگ. "ساختمان بر موفقیت Snapdragon 865 جدید Snapdragon 865 به همراه ارائه خواهد شد عملکرد پیشرفته برای موج بعدی از گل سرسبد گوشی های هوشمند است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن