چگونه به نوبه خود در حالت شب بر روی آی فون 11

می توان آن را دشوار است برای گرفتن بهترین نتیجه را از دوربین تلفن خود را هنگامی که شما در حال عکسبرداری در تار

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

می توان آن را دشوار است برای گرفتن بهترین نتیجه را از دوربین تلفن خود را هنگامی که شما در حال عکسبرداری در تاریکی. اما در اینجا چگونه برای تعمیر که با حالت شب بر روی آی فون 11.

چه حالت شب?

حالت شب با این نسخهها کار برای بهبود نتایج حاصل از عکاسی خود را هنگامی که وجود دارد کمی و یا بدون نور و آی فون 11 خوب است به خصوص در این توانایی است. در بررسی ما نوشتیم:

نتایج چشمگیر هستند – به ویژه هنگامی که وجود دارد فقط کمی نور به کار با. آن را پاک و ترد اثر که اگر چه احتمالا نی نی oversharpened است ارائه شده به خوبی بر روی آی فون 11 صفحه نمایش.

فقط نگاهی به یک نمونه از آی فون 11 شب حالت در عمل:

iphone 11 pro sample

آی فون 11 حالت شب

اما چگونه می تواند شما را استخدام این اثر خود را ؟ در اینجا چگونه کار می کند.

مرتبط: بهترین دوربین گوشی

تشخیص خودکار

اگر آی فون خود را 11 است که هنوز هم در حال اجرا با توجه به تنظیمات پیش فرض و سپس باید آن را به طور خودکار تشخیص این که آیا شما در حال عکسبرداری در تاریکی و استخدام Night Mode درآمده است. این است که واقعا مفید است زیرا آن را به شما صرفه جویی از نیاز به تغییر تنظیمات به صورت دستی و از آن خواهد شد در نتیجه عکس بهتر است که افزایش جزئیات است که گاهی اوقات از دست رفته زمانی که وجود دارد عدم وجود نور است. به یاد داشته باشید به ماندن و هنوز هم به عنوان ممکن است زمانی که شما در حال عکسبرداری با حالت شب به آن متکی بر قرار گرفتن در معرض طولانی بنابراین هر گونه حرکات ممکن است باعث تاری در تصویر نهایی است.

شما می توانید متوجه شوید که حالت شب است که به دلیل این آیکون در بالای صفحه نمایش به تصویر می کشد که ماه زرد تبدیل خواهد شد. توجه داشته باشید که آن را تنها در دسترس با دوربین اصلی; متاسفانه دوربین با زاویه دید عریض ارائه نمی دهد این گزینه از حالت شب.

تنظیم تنظیمات

در حالی که این تشخیص خودکار بسیار مفید است که در اکثریت قریب به اتفاق موارد, شما همچنین ممکن است پیدا کردن آن را نگه می دارد شما را به یک بیت از آنجایی که ما متوجه شد که آن را طول می کشد حدود 4 ثانیه از قرار گرفتن در معرض طولانی برای رسیدن به اثر تحت بسیاری از شرایط.

در این مورد به سادگی شیر که نماد زرد رنگ در بالای صفحه نمایش و شما می توانید کلیک کنید و کشیدن در سراسر یک مقیاس کشویی برای تنظیم زمان گرفته شده را به یک تصویر با استفاده از حالت شب. حداکثر و حداقل طول قرار گرفتن در معرض ممکن است بسته به تاریکی محیط اطراف خود را در زمان.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن