سونی اعلام کرد که "آماده برای پلی استیشن 5" تلویزیونهای Bravia مجموعه برای حمایت از بازی در 8K و 120fps

سونی اعلام کرده است یک ارتقاء جدید شناخته شده به عنوان "آماده برای پلی استیشن 5" به صورت موجود در آن خط از تلو

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

سونی اعلام کرده است یک ارتقاء جدید شناخته شده به عنوان "آماده برای پلی استیشن 5" به صورت موجود در آن خط از تلویزیونهای Bravia اجازه پارسه می دانید دقیقا چه صفحه نمایش بهینه سازی شده برای نسل بعدی بازی.

در حالی که این خبر نیست, کشف حجاب یک انتخاب جدید صفحه نمایش آن است که برجسته دقیقا آنهایی که کاملا کار خواهد کرد با آینده کنسول PS5 در 4K و 120fps.

برخی از اولین تلویزیون به ورزش "آماده برای پلی استیشن 5" نام تجاری خواهد بود که XH90 4K HDR Full Array LED و ZH8 8K HDR Full Array LED مدل. سابق است که قادر به در حال اجرا تا به 4K قطعنامه در 120fps با یک نسبتا کم ورودی تاخیر از 7.2 میلی ثانیه است.

این ZH8 می توانید صفحه نمایش فوق العاده دقیق تصاویر در رزولوشن 8K یک بار دیگر در 120fps اما سونی اشاره می کند که این قطعنامه را به شدت متفاوت بسته به نوع بازی ، چنین سلب مسئولیت نیست و قرار داده شده بر عملکرد تا شاید 120fps را تبدیل به یک صنعت استاندارد در کنسول با نسل بعدی.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

"آماده برای پلی استیشن 5 تلویزیون مدل نیز به رخ کشیدن BRAVIA حالت بازی است که اجازه می دهد تا کاربران را به بازی به طور خودکار بازی ها در کنسول PS5 با زمان تاخیر کم. با تشکر از BRAVIA حالت بازی کاربران می توانند از خواب بیدار هر دو تلویزیون و PS5 با DualSense کنترل کننده بی سیم در یک بار و همچنین یکپارچه کنترل خود PS5 فقط با استفاده از تلویزیون از راه دور" می خواند رسمی مطبوعاتی.

سونی خواهد بود با انتشار یک آپدیت برای صاحبان موجود از این تلویزیون ها در آینده احتمالا پیش از PS5 انتشار. دقیقا در زمانی که نسل بعدی کنسول ها عرضه خواهد شد نامشخص باقی می ماند به عنوان آن می کند و قیمت آن, اما ما نمی دانیم این مجموعه به قبل از پایان سال 2020 است.

شما به احتمال زیاد می خواهید 4K صفحه نمایش را بیشتر از یک ماشین با این مقدار قدرت بیش از حد. اگر شما کنجکاو در مورد سونی تخته سنگ از تلویزیون برای این سال بررسی تمام جزئیات مهم در اینجا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن