iOS 14 را مطلع اپل دیده بان صاحبان هنگامی که دستگاه خود را به طور کامل شارژ

پس از حدود یک سال یا پس از ساخت این شایعه دور اپل سرانجام تایید کرد که بومی خواب ردیابی خواهد بود معرفی شده در

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

پس از حدود یک سال یا پس از ساخت این شایعه دور اپل سرانجام تایید کرد که بومی خواب ردیابی خواهد بود معرفی شده در watchOS 7. این خبر خوبی برای کسانی که می خواهند برای پیگیری الگوهای خواب خود را, اما آن را نیز افزایش می دهد یک مشکل جدید: باتری. چگونه کاربران در حال انتظار برای پوشیدن سازمان دیده بان تمام طول روز و تمام شب ؟ که می تواند زمان خوبی برای شارژ آن ؟

تبلیغات

با iOS 14 به نظر می رسد که اپل می خواهد برای کمک به گرفتن برخی از حدس و گمان. آینده iOS 14 به روز رسانی خواهد شد با ویژگی های جدید (در میان بسیاری از) آن را به اطلاع کاربران زمانی که آنها اپل پخش شده است به طور کامل شارژ می شود. دیده بان اپل را ندارد به خصوص به شارژ اما حداقل با اطلاع کاربرانی که دستگاه خود باتری کامل است شما می توانید رفتن در مورد روز خود را بدون نیاز به طور مداوم بررسی وضعیت شارژ.

با آگاه ساختن کاربران در مورد وضعیت باتری آن را نیز بدان معنی است که اگر شما نیاز به پوشیدن ساعت در طول روز شما می توانید ظاهر آن را روی شارژر در صبح و یک بار آن را به طور کامل شارژ شما فقط می توانید آن را با شتاب و سر. آن را نیز می تواند مفید باشد برای کسانی که نگران overcharging دستگاه های خود را.

در حالی که آن را ممکن است نه لزوما یک ویژگی پیشگامانه آن است که یکی از کسانی که کیفیت زندگی به روز رسانی و پیشرفت است که امیدوارم زندگی شما را آسان تر است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >تبادل نظر. جزئیات بیشتر در مورد سازمان دیده بان اپل, iOS, Ios, 14, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن