OnePlus Z می تواند بهار یک دوربین عکاسی از خود شوکه

آینده OnePlus Nord (یا وان پلاس Z شاید) را ببینید این شرکت را به بازگشت به گوشی مقرون به صرفه اما این به آن مع

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

آینده OnePlus Nord (یا وان پلاس Z شاید) را ببینید این شرکت را به بازگشت به گوشی مقرون به صرفه اما این به آن معنا نیست به طور خودکار به معنای شرکت در حال رفتن به شروع scrimping در ویژگی های.

با توجه به جدید آندروید, مرکزی, گزارش, وان پلاس, Nord بریده بریده OnePlus Z را بسته یک جفت selfie دوربین 32 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز برای کسانی که عکس های گروه.

این گزارش ادعا می کند دوربین آرایه خواهد بود قرار است در گوشه بالا سمت چپ شبیه به طراحی ارائه شده توسط Huawei P40 زنگ زد.

فوق العاده دوربین می تواند تا حدودی تعجب آور با توجه به وان پلاس 8 Pro, گل سرسبد شرکت دستگاه تنها ارائه می دهد یک 16 مگاپیکسلی سونی IMX471 سنسور. روشن نیست که آیا این دو دوربین در حال استفاده در نورد است که مشابه و یا با کیفیت پایین تر بدون در نظر گرفتن مگاپیکسل اما جالب آن توسعه با این وجود.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020

در جای دیگر, وان پلاس, Nord نکات و نشت حال. هفته گذشته شرکت اجرایی Carl Pei harkened به OnePlus One که به عنوان یک "2014 گل سرسبد".

"این در حالی است..." Pei نوشت: در حالی که subtweeting که همچنین اشاره کرد این دستگاه می تواند بسته چهار دوربین عقب و در دسترس خواهد بود برای عنوان کمی به عنوان $299 (حدود £242) برای مدل 16GB. که فروختن آیفون 5G توسط عظیم $100. این شرکت همچنین به طعنه جذاب سایه فیروزه ای برای آینده گوشی.

مدیر عامل شرکت Carl Pei در این هفته تایید کرد بازگشت به گوشی مقرون به صرفه قریب الوقوع است. او نوشت: "همانطور که ما رشد کرده همراه با جامعه ما, ما می دانیم که وجود دارد بسیاری از مردم که می خواهند واقعا جامد گوشی های هوشمند است که در دیدار روزمره خود نیاز دارد و برای دسترسی بیشتر قیمت است."

این دستگاه انتظار می رود راه اندازی می شود در یک رویداد در تاریخ 10 ژوئیه. این رویداد در حال وقوع است در هند اما تلفن راه اندازی خواهد شد در اروپا بیش از حد. گوشی مقرون به صرفه در حال آمدن به شمال امریکا دوباره به زودی لاو گفت.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن