سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 20 5G?

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 و توجه 20 اولترا در حال حاضر رسمی، اما برای همه کسانی که آینده اثبات وجود د

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 و توجه 20 اولترا در حال حاضر رسمی، اما برای همه کسانی که آینده اثبات وجود دارد، شما هنوز هم ممکن است تعجب اگر دستگاه های جدید سامسونگ پشتیبانی 5G.

بسیاری از گوشی های جدید در سال 2020 تکنولوژی اتصال جدید را به تصویب رسید اما هنوز کاملا گسترده نیست، با انگاره های اپل هنوز به آب در 5G. برای طرفداران توجه داشته باشید که طرفداران طول عمر هستند، داشتن یک گوشی که آماده برای سرعت های سریع ضروری است.

است کهکشان توجه داشته باشید 20 5G?

پایه توجه داشته باشید 20 مدل با 5G نمی آمده – با این حال, شما می توانید به نسخه 5G ارتقا. در حالی که همه مدل های توجه 20 فوق العاده انجام پشتیبانی 5G.

برای £ 849 ، شما می توانید توجه داشته باشید 20 با همان اتصال 4G استاندارد قدیمی و شما باید به دست گرفتن کمی بیشتر برای آخرین فن آوری 5G در £ 949.

توجه داشته باشید 20 قیمت گذاری فوق العاده در heftier £ 1179 آغاز می شود و ، با تشکر برای آن تکه از تغییر ، شما در حال گرفتن اتصال 5G هر مدل یا انتخاب رنگ شما تصمیم می گیرید را.

مرتبط با : بهترین گوشی سامسونگ

حذف 5G در تلفن £ 849 در سال 2020 ممکن است یک قرص سخت برای بسیاری از به بلع - به خصوص برای طرفداران توجه داشته باشید به دنبال یک دستگاه اثبات آینده. گوشی های مانند OnePlus Nord, آینده پیکسل 4a 5G و بسیاری دیگر از زیر £ 500 تلفن که انجام ورزش 5G باعث می شود سامسونگ کمی پشت منحنی در این بخش نگاه.

با تشکر، 5G به طور کامل از صف یادداشت 2020 سمت چپ نیست، اما آن را فقط هزینه های حق بیمه - برای هر دو توجه داشته باشید 20 و توجه داشته باشید 20 اولترا.

فقدان 5G در یادداشت 20 بخشی از داستان بزرگتر از رگرسیون برای قلم - phablet ورزشی است. سری یادداشت قبلا نشان دهنده افزایش به کهکشان S سری گل سرسبد از اوایل سال.

مرتبط با : سامسونگ کهکشان زبانه S7 در مقابل S7 پلاس

با این حال ، این بار ، 849 £ توجه داشته باشید 20 فاقد 5G و همراه با کمتر حق بیمه پلاستیک بازگشت در حالی که شما می توانید انتخاب کنید تا یک نام تجاری جدید کهکشان S20 برای £ 899 با 5G ، شیشه ای حق بیمه تر و طراحی فلز و همچنین همان Exynos 990 پردازنده.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب